Gereksiz samimiyeti nasıl karşılıyorsunuz?

Ya ben mi anormalim bilmiyorum ama acayip sinirleniyorum, hiç tanımadığım ya da iletişimimiz merhaba merhabadan ibaret olan kişilerin 40 yıldır tanışıyormuşuz gibi yaklaşması benim tahammülüm dışında kalıyor. Saygısızlık gibi geliyor. Siz nasıl bakıyorsunuz bu duruma?
Gereksiz samimiyeti nasıl karşılıyorsunuz?
Cevapla