Ben 97liyim. Okula 1 yıl erken başladım 6 yasında. Üniversitede de hazırlığı geçtim sınavla direk bölümden başladım. Yani sınıftakiler 94-95li falan. Sınıfta salak bir kız 97li olduğumu öğrendi saklamam da zaten. Bana arada ufaklık diyordu. Cevap vermiyordum. Neyse geçen sene oldu bu olay. Kızı tuvalette yalnız yakaladım. Gülümseyerek yanına gittim o da gülümsedi. Kolunu ters çevirdim bir daha ufaklık lafını duyarsam o kolu kırarım dedim. Hatta hocaya şikayet etmiş. Hoca ilkokul çocugu musunuz demiş göndermiş bunu😂 Arkamdan o kız piskopat muhattap olmam asla diyomuş bugün yeni duydum.
Siz hiç arkanızdan birilerinin konuştuğuna şahit oldunuz mu?
Siz hiç arkanızdan birilerinin konuştuğuna şahit oldunuz mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar