Hiç arkanızdan konuşulduğunu duydunuz mu?

Ben 97liyim. Okula 1 yıl erken başladım 6 yasında. Üniversitede de hazırlığı geçtim sınavla direk bölümden başladım. Yani sınıftakiler 94-95li falan. Sınıfta salak bir kız 97li olduğumu öğrendi saklamam da zaten. Bana arada ufaklık diyordu. Cevap vermiyordum. Neyse geçen sene oldu bu olay. Kızı tuvalette yalnız yakaladım. Gülümseyerek yanına gittim o da gülümsedi. Kolunu ters çevirdim bir daha ufaklık lafını duyarsam o kolu kırarım dedim. Hatta hocaya şikayet etmiş. Hoca ilkokul çocugu musunuz demiş göndermiş bunu😂 Arkamdan o kız piskopat muhattap olmam asla diyomuş bugün yeni duydum.
Siz hiç arkanızdan birilerinin konuştuğuna şahit oldunuz mu?
Hiç arkanızdan konuşulduğunu duydunuz mu?
Cevapla