Kuzenim neden doğum günümü kutlamadı :/?

Her sene kutlardı unutmuştur falan demeyin doğum günümle ilgili dün iki tane tivit attım muhakkak görmüştür. Kırıldım açıkcası. Niye kutlamadı ki? Onunki gelince ben napiym?
Kuzenim neden doğum günümü kutlamadı :/?
Cevapla