Bugün benim doğum günüm ve dün akşam arkadaşımla konuşmamıza rağmen haberi vardı fakat benim doğum günümü kutlamadı. Ayrıca bugün onunla hiç konuşmadım bana yazmadı. Neden kutlamamıştır en yakın arkadaşım bide üstelik.
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
En yakın arkadaşlar bile bir günde böyle yabanci gibi oluyor işte
Evet maalesef
Doğum günün kutlu olsun 🌼
Çok teşekkür ederimmmm 🌼
Kutlamazsa kutlamasın biz kutlarız
Doğum günün kutlu olsun
Teşekkür ederimmmmmm
Doğum günün kutlu olsun
İnsanları fazla gözünde büyütüyor anlam yüklüyorsun.
Büyüdükçe, yaşadıkça hayal kırıklığına ugraman daha da azalacak
İlk öncelikle teşekkür ederimmm ve umarım ikerde bu huyumdan biran önce kurtulurum
Rica ederim
Bu hayatta öncelikli olan sensin bak bunu hiç bir zaman unutma.
İnsanlar hayatından gelir geçer
Tabiki iyi insana ulaşmak, iyi insanlarla vakit geçirmek, networkunu buna göre kurman güzel. Ancak önce sen kendine hayatta değer vermelisin ki karşındaki insan (lar) da sana değer ve saygı göstersin.
Olabilir doğum gününü kutlamak istememişlerdir.
Kafaları dalgindir, işleri vardır, yoğundur, öncelik meselesi sen değilsindir.
Doğum günü kutlayıp kutlamamaya çok takılma.
Genç kizsin üzülüyorsun biliyorum ama sende bugünü bunlari not et ders çıkar.
Emin ol o kişilerden biriyle yakından bir menfaatin olsaydı 00.00.01 sadisede sana mesaj atan olur ya da arayan olurdu
Tekrardan doğum günün kutlu olsun. ☕🎂🥳
Ayy gerçekten ne diceğimi bileniyorumm çok teşekkür ederim tekrardan. Açıkcası doğum günlerime özen gösteren biriyim kimin beni önemseyip önemsemediğini anlayabiliyorum ama gerçekten dediğin çok doğru, çok takılmamaya özen göstereceğimmmm.
Rica ederim.
İnsanların sözlerinden ziyade davranışlarıni gözlemlemeni tavsiye ederim.
Sana bir örnek vericem denk bir örnek olur diye düşünüyorum olayı kavrama açısından.
Yazın benim doğum günümdu.
Ben Sosyal Medyayı Kapatalı 1.5 sene oldu. Henüz açmadım
Bu süreçte sosyal medyam kapalı iken en yakın arkadaşım doğum günümü bile hatirlamadi ki benim sosyal medyam açıkken daha önceki yıllarda üst üste her sene doğum günümü kutlayıp pasta getiren, hediye alan biriydi
Ki ben asla birine doğum günümü söylemem sormadigi sürece kolay kolay.
Çünkü bazı insanlar o günde işte hediyedir, pastadir bir şey alma gereksinimi duyuyorlar.
Kimseden maddi anlamda bir beklentim yok.
O en yakın arkadaşım dediğim kişi sosyal medyam kapalı olduğu için doğum günümü dahi kutlamadi hatirlamadi bile
Üzüldüm mu hayır , olabilir dedim geçtim yapacak bir şey yok.
Buna rağmen sosyal medyam kapalı olmasına rağmen kutlayan ve ben söylemeden doğum günümü kutlayan insanların sayısı bir elin parmağını geçmez 3 4 kişi ailem dışında telefonla aradı yüz yüze kutladı.
Yani diyeceğim şu ; yalan dünya , sosyal medya , hatırlatmalar olmasa kimsenin umrunda değilsin değiliz
İnsanlara fazla anlam yükleme o yüzden. Hayatlar sahte, insanlar sosyal medyadan ibaret , birine hatırlatma gereği duymadan, sosyal medyadan gözüne sokmadan senin doğum gününü hatırlayıp bak bırak pastayi onu bunu senin doğum gününü hatirliyorsa bak işte onlar gerçek dostundur ve seni seven saygı duyan sana değer veren kişilerdir...
Burdan bir ders cikarmalisin
Evet doğru gerçekten haklısın herkes sosyal medyadan ibaret ve çıkar peşindeler. İnsanlar diğerleriyle bi çıkarı olmadoğı müddetçe konuşmuyorlar.
Ben kendim olmak üzere diğer arkadaşlarında doğum günlerine özen gösteren biriyim. hatta bugün 18 yaşım yeni girdim şu an bunu sevincini yaşıyorum.
Olabilir bir işi vardır ve senin yanında olmayabilir ama yazsın doğum günün kutlu olsun tek cümle ben hiç bir şey istemiyorum, şu an duygusala bağlamış olabilirim birazcık ama para pul vs bana hediye alsın diye beklemiyorum. Ne kadar öndmsendiğimi görmek istiyorum ve sanırım bu hiç kimse tarafından gerçekleşmicek.
Kendi kendimizden başka kimsemiz yok. Biraz duygusula bağladımm ama olsun dert dökmek gerçekten bazen işe yarıyo.
Tabiki herkes ve her şey sosyal medyadan ibaret
Düşün her sene sosyal medyam açıkken
Doğum günün kutlu olsun, şöyle kutlayalim, nerdesin, ne yapıyorsun, hafta sonu oooo geziye gitmissin vs vs vs diyen adamlar insanlar ki
Ben kimsenin gözüne sokmak için paylaşım yapmam
Böyle bir çabam hiç bir zaman da olmadı.
Şimdi 1.5 senedir sosyal medya kapalı, doğum günümü hatırlayan da olmadı bir kac kişi dışında.
Sosyal medya yoksa
İnsanların hafızaları zaten toplum olarak balık hafızalı bir milletiz
Kimsenin umrunda değilsin değiliz...
Sosyal medya varken hatırlatan değil, sosyal medya yokken hatırlayıp doğum gününü kutluyorsa bak işte o değerlidir
Tabi senin yaşın da insanları tanimadigin hayat tecrüben olmadığı için herkese fazla anlam yüklemene bir şey demiyorum , zamanla insanların göründükleri gibi olmadiklarini anlayacaksın ve fazla anlam yüklemekten kendini geri cekiceksin.
Zaten mesele de bu hediye , pasta , o bu su değil. Doğum günün kutlu olsun mesajı da yeter ama işte insanlar bu incelik ve bu düşünceden çok uzaktalar. O yüzden zaten insanlara anlam yükleme üzülürsün diye söylemek istedim sana.
Rahmetli Babamın lafı
Sağ gözün sol göze faydası yok
Sana kendinden başka kimsenin faydası yok.
Kendimizden başka kimsemiz yok.
Bu bilinçte olursan, hem insanlardan beklentin olmaz hem de insanlara fazla anlam yuklemekten vazgeçersin.
İçini döküp dert dokmek iyi geldiyse ne âlâ Doğum Günü Çocuğu , Doğum Günün kutlu olsun.
O zaman sana güzel bir şarkı armağan ediyorum şimdiden
Mazhar Fuat Özkan dan yaşın hep 19 bunu seneye dinlersin
Ksden biri armağan etmişti dersin🎂☕🥳🙂
Gerçekten böyle olması daha iyi en azından hatırladıklarında mutlu oluyoruz. Çoğu zaten sosyal medya olmasa bizim yaşadığımızı veya öldüğümüzden haberleri dahi olmayacak.
Biz kendimize sahip çıkalım çünkü kendimizden başka kimsemiz yok, baban gerçekten çok haklı konuşmuş.
İnsanlar inecelik tazından artık yoksunlar ve gerçekten çok haklısın incelik nedir bilmeyen bir toplum içerisindeyiz.
Evet ve size çoook teşekkür ediyorum beni rahatlattığınız ve bilinçlenmeme neden plduğunuz için.
Şimdiden şarkıyı spotify playlistime ekledim bileeeee 😊🥺
Aynen çok doğru bir noktaya degindin.
Sosyal medya olmasa öldüğümuzden, yasadigimizdan asla haberleri olmayacak.
Kesinlikle. Kendimize sahip çıkmak zorundayiz. Kimseye göbekten bağlı değiliz.
Herşeyden evvel insan yalnız kalmayı, yalnızlıkla başa çıkmayı ve yalnız kaldığında bundan keyif alabilmeyi tek başına vakit geçirmeyi bilebilmeli.
Misal ; ben birine ihtiyaç duymam. Tek başıma spor yapar, yürüyüş yapar , calismalarimi yaparım. Bu bilinçte olduğum için birine ihtiyaç duymam.
Cafeye gider, laptopumu götürür çalışma yaparim kahve içerken. Bu önemlidir insana ihtiyaç duymadan bir şeyler yapabilmek.
Rica ederim Doğum günü çocuğu 🥳🎂☕🏅😊
Spotify ekle tabi
Seneye 19 unda dinlersin
Çok güzel yaştasın hayatının baharindasin...
Sana bir kaç nasihat ve tavsiyem olcak naçizane
İnsanları hayatında iyi seçmeni
Çevrendeki insanların seni kötü ve olumsuz yonlendirmesine izin vermemelisin.
Alkol, Kumar, Sigara gibi alışkanlıklar edinmemeni
Spor yapmanı, ruhsal, mental ve de fiziksel anlamda iyi gelicektir sana.
İyi bir universite iyi bir bölüm okumani ve geleceğini buna göre şekillendirmeni tavsiye ederim.
TV dizilerinden etkilenmemeni hayatın TV dizilerinden ibaret olmadığını, sosyal medyada ki kötü algilardan uzak durmani tavsiye ederim.
Geleceğin için şimdiden
Ekonomi, borsa alanlarında makaleler okumanı, araştırmanı ve podcast dinleyip konunun eğitimli kişileri tarafından bilgilenmeni tavsiye ederim.
Para yönetimini iyi bilmeni, paranı car cur etmemeni geleceğin için , kimseye muhtaç kalmamak için, bir yandan paranı altın, gümüş, fonlara ufak ufak bütçen oranında yatirim yapmanı tavsiye ederim.
Son olarak Feminist Propagandalardan uzak durmani , Kırmızı hapın eğitim ve ogretiminden yararlanmani bu doğrultuda feminenligini arttırmaya ve kadın erkek sosyolojik ilişkilerin özünü anlamlandırip ogrenmeni tavsiye ederim.
Şimdiden yolun açık olsun her şey istediğin gibi olsun ☺️
ona sormalısın
Sorsam bişey değişceğini sanmıyorum
arkadaşın değilmiş onu öğrendin en azindan
Hemen arkadaşım değilmiş gibi yorumlayamam ilkaki bi sebebi vardım yani öyle umuyorum ve buraya fikir edinmek için yazdım
bu kadar saf olma ya neyse
Evet biraz öyleyim sanırımmm şlhfddşükdd