Arkadaşım Doğum günümü kutlamadı sizce neden?

Arkadaşlar benim eylülün başında doğum günüm vardı üstelik o arkadaşımı doğum günüme'de davet etmiştim gelip gelemeyeceği belli değildi.
Doğum günüm oldu neyse ne doğum günümü kutladı nede gelip gelemeyeceğini haber verdi.
Ve bu tarihe kadar hiç arayıp sormadı.
Çok kırıldım gerçekten.
Yakın arkadaştık aslında
Sizce düşüncelerimi ona söyliyeyimi?
Arkadaşım Doğum günümü kutlamadı sizce neden?
Cevapla