Ben artık ne yapacağımı bilmiyorum, hiç hayatında olmaması mı, yoksa arkadaşça yola devam mı? Lütfen cevap ver

Kız Arkadaşımla 2,5 ay çıktık, yeni ayrıldım ondan ve çok acı çekiyorum, en acısı da dün aşkım,bitanem sözcüklerini ağzından düşürmeyen birinin, bugün soğuk merhabalarla seni karşılaması, Ben artık ne yapacağımı bilmiyorum, hiç hayatında olmaması mı, yoksa arkadaşça yola devam mı, lütfen cevap verin arkadaşlar...?
Güncellemeler
+1 yıl
Kız Arkadaşımla 2,5 ay çıktık, yeni ayrıldım ondan ve çok acı çekiyorum, en acısı da dün aşkım,bitanem sözcüklerini ağzından düşürmeyen birinin, bugün soğuk merhabalarla seni karşılaması, Ben artık ne yapacağımı bilmiyorum, hiç hayatında olmaması mı, yoksa arkadaşça yola devam mı, lütfen cevap verin arkadaşlar...? Şimdi hiç aramıyorum onu, mesaj atmayı da bıraktım, ama halen onu hatırladıkça üzülüyorum, ve acaba o da beni düşünüyor mu diyorum?

Ben artık ne yapacağımı bilmiyorum, hiç hayatında olmaması mı, yoksa arkadaşça yola devam mı? Lütfen cevap ver
Cevapla