Ben artık bir çıkmazdayım ne yapacağım bilmiyorum?

1 yıllık evliyim. eşimle aynı işyerinde çalışıyoruz. Evet arkadaşlar burada içimi dökmüştüm. İlişkimiz gün geçtikçe kötüye gidiyor. Geçen günlerde eşim bana yemekte herkesin içinde kola şişesini kafana geçiririm canımı sıkma diye bağırdı iftara bir yere gittik erkekler fazlaydı mekanda ama üstümde forma vardı. Açık bisey de yoktu bunun üstüne söyledi herkesin içinde bağırdı güya kodlandı ama bu kabul edilebilir bir durum değil.! Önceden de çenemi sıkmıştı 2 3 kere gerçekten psikolojim bozuldu en ufak sesten gürültüden irkiliyorum artık işyerimde de arkadaşlarım anlamaya başladı artık. bu da ikimizin fotosu şop felan da yok

Ben artık bir çıkmazdayım ne yapacağım bilmiyorum?
Ben artık bir çıkmazdayım ne yapacağım bilmiyorum?
Cevapla