Newton Beşiğinin doğa ve insanla ilişkisi hakkında siz ne düşünüyorsunuz?
Sizin için nasıl bir anlam taşıyor?
Burada konuya çok güzel değinilmiş o yüzden bir şeyler yazmak yerine bunu paylaşmak istedim sizlerle;
#Newtonunbeşiği
#ebrius
Eylemsizlik... Bir adim atmak herzaman zordur ama o adimi attiktan sonra hersey daha kolay olur. Ilk aklima yer cekimini bulan bilim adami olarak gelse de aslinda her bulusu bir olay. Simya alanina o yillar biraz daha ivme kazandirsaydi sayet hersey daha farkli olabilirdi...
Her daim uykumu getirir o çınnn çınnn çınnn çın sesi 😴 💤
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar