Sir Isaac Newton'un ortaya koyduğu yer çekiminin olmadığını savunmuş. Siz ne düşünüyor sunuz?

Sir Isaac Newtonun ortaya koyduğu yer çekiminin olmadığını savunmuş. Siz ne düşünüyor sunuz?
Sir Isaac Newton'un ortaya koyduğu yer çekiminin olmadığını savunmuş. Siz ne düşünüyor sunuz?
Cevapla