Bence çoğu zaman iyi bir seçenek olsa da her zaman iyi bir seçenek olduğunu düşünmüyorum 


Çenesini şey ettiğimin dırdırcıları başımızın etini yerler ama bir bok yediklerinde , yedikleri türlü naneleri anlatmaya da özen gösterirler, susarlar. İşlerine nasıl gelirse.
Kesinlikle hayır! Erdal Demirkıran'ın sözlerine bir bak. Görürsün susmanın acizliğini..
çoğu zaman konuşan biri olarak zararını çok gördüm. her şeye susmak iyi değildir ama yerinde konuşmek ve yeterince konuşmak ama en çok adabıyla konuşmak iyidir.
Susmak gerektiği yerde güzeldir, sürekli susmak demek çoğu şeyin kabulleniş göstergesidir. Ve bu kabulleniş kendimize yapacak olduğumuz en büyük kötülüktür.
Cevap
39Cevap
Ben sessiz biriyim. Kendim hakkımda birşey fazla söylemem millet yardıma ihtiyacım olduğunu düşünür. Bana her gittiğim yerde yardımda bulunurlar. Bundan nefret ederim :D
Susmak bir erdemdir çünkü sessizliğin sesini duymuş oluyoruz yalnız etraf gurultuluyse sakın yapmayın üstüne binerler sonra
Haklı iken susmak doğru değil. Defalarca tecrübe ettim. Masallarda olur anca o haklının ortaya sonradan çıkması işi.
daha önce susmayı deneyimlemiş biri olarak asla susma derim. umursamaz görüneyim derken hem üzülmüş oluyorsun hem de ezik durumuna düşüyorsun
haklıysan konuşacaksın haksızsan susacaksın. eğer söyleyecek bişeylerin varsa ve susuyosan yanlış yaparsın. karşındaki ben susturdum zanneder. diyeceğini de ve sus uzatma. bırak o düşünsün.
İyi bir seçenek değildir. Konuşacaksın ama seviyesizleşmeden, dinleyeceksin de.
susmak günümüz dünyasında hiçbir zaman iyi bir seçenek değildir. susarsan ezerler
Susacaksan yaşamanın manası ne ot musun evladım sen
ot demeyin şu saatte mk ya.
@PsikolojikReçete aahha :D
aga sorma bizimkini patlatmışlar 3-4 gün yok dediler nasıl dertlendim sorma :D
ağır günahlardasın bremın. Ayıp sana. Daha fazla konuşmak istemiyorum şu anda.
@PsikolojikReçete Asıl sana ayıp aga.
Varda yok mu dedik
Haklıysam susarım genelde ben. Susmak daha az yoruyor
Ben susmanın iyi olduğunu düşünmeyenlerdenim. Susmayı sevmem.
Her zaman geçerli değil tabiiki. Sonra sessiz görüp daha fazlla tepene çıkıyorlar yeri gelince kousmasini bilmek lazım.
Kesinlikle değildir.
Bir çok durumda işe yarar ama her durum için geçerli değildir.
Sustuklarım konuştuklarımdan daha fazla
İyimi dersen evet avantajı var
Son söz sahibi benim :)
susmak istiyorum konuşmadan yaşamak akıllıca olurdu ve derlerdi delirdi
sessizlik aslinda bir silahtır bir gun gelir onu kullanırsınız kolay cozumlenmezsiniz aslinda korkulur bu tarz insanlardan
Evett dogru bir secenektir. Bazen satirlar yetmez anlatmaya susmak. cevap. olur.
Susmak bazen iyi olmuyor insan kendini yiyor düşüncelerle
Ben susuyorsam kesin suçluyumdur. Hep susarım hep suçluyum sanırım 😄
Bir Kbb doktoru bana sunlari demisti bazen hastalarim gibi olmak istiyorum sagir ve dilsiz cok sonralari anladim nedemek istedigini
Ne zaman sustuysam pisman olmadim
Ne zaman konustuysam pisman oldum
Susmak bazen herseyi kabullenmektir onun icin cokta susmamak gerekir😊
Her zaman susulmaz konuşman gerekeken yerde konuşacaksın
Hayır her zaman doğru değil yeri gelince ağzına ediceksin.
her zaman değil. gerektiği yerde hakkını savunacaksın.
susmak bazen en iyi cevap derler ama herzaman değil
Susma haykır içindekini rahatla.
yerine göre nabza göre şerbet
Anlayana çok güzel cevap...
Susarak hiçbir sorun halolmaz.
kesinlikle. insanız konuşarak anlaşmak zorundayız.
Bazen susmak en buyuk cevaptir, anlayana😉
susmak gerçeği anlatmanın tek yoludur
cahillerin karşısında en etkili silahım :D
susmak en güzel cevaptır sabretmek
evet en güzel cevap susmaktır tabi anlayana
Tartisamam kimseyle. Susar gecerim.
susmak en büyük erdemdir
Sessizlik en büyük haykırıştır
Katılıyorum reis.. Detayda yazdığın gibi
Hayır her zaman doğru değil
Susmak her zaman iyi değildir
Sen sus seni haksız sansınlar
Genelde iyidir ama bazende cevabini vermen gerekir
evet susmak en iyi cevaptır
Hayır öyle düşünmüyorum
Kesinlikle
Her zaman değil.
susmam ben
Bazen gerekli
olaya göre degişir
Bazen evet
En iyi seçenek
Evet.
Her zaman değil
Hayır.
İlişkilerde iyidir
Bence en iyisi
Her zaman değil
Kesinlikle
Varr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar