Arkadaşlar eve kız arkadaşım gelıcek annemi nasıl cıkarıcam?

ya kız arkadaşım gelıcek annemı evden gondermem lazım byaa bı gelmemesı lazım napabılırım ya soylesem belkı gıder belkı gıtmez bılmıyorumda napıcam kız arkadasımın kesın gelmesı lazım bugun..konusmaktan baska ne yapabılırım ne dersem nereye gıder
Güncellemeler
+1 yıl
Kız arkadaşımda uzaktan gelıcek 1 saatlık yol hep ben gıdıyodum sımdı o gelicek sımdı halasında o normalde luleburgazda oturuyo 1 haftaya gıdıcek luleburgaza tekrar ılk defa gelıcek bıze dun ayrıldık kavga ettık ozur dılemeye gelıcek
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar annemle konustum guzelce dedıkı nereye gıdıyım oglum sımdı gıdıcek nere var fılan dedı bakarız ama dedı o zaman napsın gıdıemezse kalsın hem tanısır hemde odamda konusurum ben
Güncellemeler
+1 yıl
Simdide temizlik yapıyo hay allahım nolucak boyle amk hayatımda ılk defa kendımden bıle cok sevdıgım kız belkıde hayal bıle edemıcegım sey olupta bıze gelıcek ve ben evı bosaltamıyorum annem normalde işte olur bugunde evde kalıcagı tutu nolucak boyle ya of kımse halden anlamıyo
Arkadaşlar eve kız arkadaşım gelıcek annemi nasıl cıkarıcam?
Cevapla