AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
79Cevap
Allah'ım ne kadar mutlu oldum.
Türk kadınının nesli tükenmeli, yerine gen havuzu genişlemeli ve zenginleşmeli.
:)
ben istiyorum ancak istemeyene saygı duyarım. Bir kadın anne olmayı istemek zorunda değil. Ancak bir kere bile olsa bu duygu tadılmalı bence.
İstiyorlar fakat bunu birlikte yapacakları düzgün bir dam bulamıyorlar.
Şimdiki kadın mı nerede o eski kadınlar? Kadın dediğin laz olacak.
Her kadın anne olmayı ister ama her kadın anne olamaz fark burda
Gayet mantıklı düşünüyorlar. Hunharsızca niteliksiz insanlar çoğalıyor kaynaklar tükeniyor. Bence de bu dünyaya çocuk getirilmez
kadınların çoğu artık iş kariyer peşinde evlilik çocuk çoğunun için 4. 5. planda hal böyle olunca sonuçlar da ortada işte
Bence bu tarz kadınların sayısı artmalı. Çünkü dünyaki insan nüfusu artışı gerçekten endişe verici.
böyle kirli bir ülkeye çocuk dünyaya getirmek istemem..
Ben de çocuk istemiyorum çünkü bu dünya bokktan bir yer.. Bokktan bir yere çocuk getirmek o çocuğa kötülüktür diye düşünüyorum..
Kadın dediğin doğurur evine eşine çocuğuna bakar mutlu eder. Başka bir sey yapmaması lazım
Anne olmak güzel bisey ama bakamayacagi çocuğu yapmasinlar !
Brnce kadinlar artik kariyer yapma fizigini koruma cocukla ugrasmama derdindeler
Ya istemiyorlar ya da en fazla tek çocuk istiyorlar.
ben cok istiyorsum sevdigim adamdan ama o adam gitti ve cocuk hayalim bitti o gunden Sonra...
anne olmak dunyadaki en guzel düygu bu mutluluğü tatmek istemiyorlarsa kendileri bilirler
Kisiye gore degisiyor kimi 10 istiyor kimi 1 :))) ulkem benim ya 😅
Hiç öyle bişey yok en çok istediğim şeylerden biri anne olmak
Bence de her kadın anne olmayı istemek zorunda değil. Ben de istemiyorum mesela.
Çocuk bir evin gülüdür aşkında meyvesidir meyvesiz ağaçmı olur.
Sacmalamis bence o anneler doğru babayı bulduğum gibi ilk yapacağım şey 👶👶👶👶
Ahaha bu arkadas yapar kefilim
Istiyor istemesine de, baba adayı bulmada sıkıntılar yaşıyor sadece.
Yok istirem ama şimdi değil. Mümkünse üç beş yıl sonra 😄
Evlenmeyi istiyor muyuz ki çocuk sahibi olmayı istesek? Ben açıkça istemiyorum evlenmeyi evlat edinme olabilir
Her kadini bilmem ama ben anne olmayi cok istiyorum Allah isteyen herkese hayirlisiyla nasip etsin
Ben çok istiyorum. Ama dünya kötü bir yer... Kaygılar var
Tek çocuk yapma planim var sadece en iyisinin o olmasi icin
Endişelerim hem benim hem eşimin olucaktır illaki. bu çok büyük bir sorumluluk lakin ben insAllah hayirlisiyla cocuk istiyorum.
isterim ama gerçekten de hem dünyanın gidişatı hem de maddi olanaklar çok düşündürüyor beni
Olabilir. Bir çok kadın artık sadece kariyer istiyor.
BiZde doğurmaya başlarız bu gidişle
İstiyorum o annelik duygusunu evlat büyütmenin sorumluluğunu taşımayı. Evimin kadını cocuklarımın annesi filan😬
niye cocuk sahibi olsunlar ki?
15-17 den sonra cekip gidiyor cocuklar ne gerek var sence?
kedi beslesnler daha iyi
Anne olmak istiyorum ama bu pislik gezegene canımdan bir can vermek istemiyorum.
Kimse evlenmesin cocuk falan da olmasin artik daha fazla rezalet cikarmadan defolup gidelim su hayattan...
kedoyle cocuk bir olmz cocuk istemeyenin kedi beslemek istemeside garip
valla isteriz ne oyle bir ortam var ne de baba olacak adam
Ortalık anne olacak kadın kaynıyor sende haklısın :)
Sorumluluğunu alabilecekse çocuk sahibi olmalı. Gerektiği için değil istediğinde olmalı ki sevgiyle büyütebilsin çocuğunu.
Aslinda, ülkeler'in yaş ortalamasina bakmamiz gerekir, en son bildigim kadari ile 18% pay vardi.
Anne olmayı isterdim ama istemezdim de garip bir şey.
İstemesinler zaten bilinçsiz anneler piyasada yremis almış başını gitmis.
Her kadın anne olmayı ister fakat endişe içinde acaba ilerisi nasıl olacak çocuk istemek kolay onemli olan dünyaya geldikten sonra ilgi sevgi saygi merhamet duygusunu aşılayabilmek önemli...
düsününce güzel geliyor ama is sorumluluğa gelince ben istemezdim anne olmak
Yalnız kadınlar değil erkeklerde böyle bir dünyaya çocuk getirmek istemiyor.
Bazı kadınlar anne olmak isteyebilir, ama her kadın anne olmayı istemeli diye bir şey yok
Çocuk sahibi olmak istek değil ihtiyaçtır aynı zamanda... diye dusunuyor um uremeliyiz..
Sanmıyorum, kadın ve çocuk istememek? Hiç zannetmiyorum
ben istemiyorum
İstisnalar kaideyi bozmaz
one be
TDK'nın sitesine yaz bak
istemem sen bak
Ben niye bakayım, soruyu soran sensin
ahahahha soru sormadım ben istemem dedim asdfghj
"One be" yazan ben miyim?
isterler ama çekimserlik var ister istemez bence...
Kadınlar haklı bu dünyaya bir çocuk getirmek mantıklı değil hele de böyle bir coğrafyaya
Ben de istemiyorum çocuk
bir yerden sonra herkes ister sorumsuzca yaşamak iyi olabilir ama yeni nesillerde bırakmak lazım
cahiller ürüyor 8-10 tane bu da sorgulanmalı?
ben isterim zamani gelince☺
çocuklar sevilir. Herkes ister bence
Ben 4 tane istiyorum.😌
Yaşa bee :)
çocuksuz hayat oh ne rahat
Malesef istemiyorlar..
Sorumsuz serseriler..
Isterim... cocugum olursa tabi😊
Aile olmak ve aşka değer versinler öncelikle.
Her kadın anne olmayı istemez. Ben istemem mesela
Kadınlar istemezse nesil ilerlemez
ben cocuk icin evlenirim :))
koca için evlenmiyecen mi?
@iso900178 daha cok cocuk icin