AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
128Cevap
Para vermek daha mantıklı bana göre. Ama çat diyede uzatılmazki para.
Direk para vermek onur kırıcı bence. Ben olsam parayi kabul etmem ama düşünülmüş bir hediyeyi herkes kabul eder. Düşünmesi yeterli.
Değil, onu düşündüğünü, neyden hoşlandığını göstermen gerek.
Para vermek küfür etmek gibi en azindan o durumlarda ben kabul etmem
Ya bence olmaz bana mesela öyle bir şey teklif etseler kabul etmem
Dünbükçe bir tavır olur ve karşı tarafın psikolojik sağlığını yedi sekiz farklı şekilde zedeler.
hediye almayi da vermeyi de sevmem geriliyorum her türlü ama para olayi da sacma degil mi
Katılıyorum.
Tabi oyle bakinca iyi fikir ama sevgiline hic zaman ayiramiyormus gibi gözükür + ayip olur
hediye en güzeli... değerli anısı var bir kere sonuçta sen veriyorsun
Mantıken hediye bu illa bir ihtiyacı karşılaması gerekmiyor yani düşünebilen biri para vermeyi yüzsüzlük olarak görürür.
"Kredi kartımı vereyim aşkım, şifreyi sen biliyorsun, git kendine sevgililer günü hediyesi al."
Kimse kimsenin parasına muhtaç değil adam gibi hediye alcaksa alsın almıcaksa çekilsin kenara 😒
İhtiyacı açısından mantıklı ama diğer taraftanda dilenciye sadaka vermek gibi
Hediyenin yeri baska paranın yeri baska al bunu harca der gibi olmaz
Önemli olan hediyenin maddi değeri değil bence. O hediye yerine para verse biri küfür ederim ner.
hediye kartı olayı Türkiye'de var mı bilmiyorum ama paradan daha iyi bir seçenek.
Olmaz ince dusunceli oldugunu ve onu onemseyip tanidigini belirtiyorsun aldigin hediyeyle
Hediye çeki denen bişey var ama o da her şeyde geçmiyo tabi alanına göre
ayıp olur onun yerine direk altın bilezik kolye al ki değeri olsun.
resmen kabalık olur. Saygısızlık.
Hediyenin yeri farklıdır
Para vermek daha iyi en azından kendi istediğimizi alırız
düşünüp alsım canım sanki her gün alıyo hediye beğensin desin sana bunun yakışacağını düşündüm deyip getirsin her hangi bir şey yani
sacma olur alcaz kullancak parayi bir erkege versek kariyada gider iyi niyetlede harcar nereyee gitcegi belli olmuycgndan kendimiz almamz dha hyrli
düsüncesizlik olur ugrasilsin evet zor olabiliyor ama hediye insani daha degli hissettirir yoksa parayi gider bende kazanirim
Ben senelerdir böyle yaptırıyorum bana bir şey alacağınıza para verin ben ihtiyacım olanları alayım diyorum yani böylesi daha mantıklı
masraflı olur. pahalı görünen ama ucuz olan ya da ucuz olduğu halde memnun edecek hediyeler kullanma şansımız olmadığı için mecbur çok para vermek zorunda kalırız.
Para değilde böyle içine para doldurabildiğimiz hediye kartları olabilir.
dilenciye sadaka mı veriyonuz awıklar derim silerim. önemli olan hediye degil düşünmek. almasa da olur zaten
bayram harçlığımı veriyorsun ne öyle ayrıca içinden gelmeli almak zorunda hissediliyorsa alınmamalı
Para nedir ya cok görgüsüz kabaca bir hareket. Hediye tabiki
Bencede ver parayı kendi alsın
Baktıkça seni hatırlasın
Benim en yakin arkadaslarima yaptigim durumdur. Beni boyle benimsediler artik cok yakin olmadiklarima hediye alirim
daha iyi olur normalde verilen hediye iyidir ama beğenilme olasılığı % 10 :D
Başka anlamlarada gelebilir diye tehlikeli olabilir :D
Ogrenci adamsin lazim olur diyip cebine para koymak lazim 😄😄😄
Yakışıksız olur. Sadece TR'de değil, Kuzey Amerika'da ve Avrupa'da da hoş değil.
Taste Bad...
Çok farklı bir soru. Cevabı her yere çekilebilir. O yüzden yorumsuz..
Benım için bir hediyenin maddi değerinden çok manevi değeri önemli. Bu yüzden saçma geldi. Sonuçta hediye değerini ve anlamını yitirir bence.
Hediyenin pahalı olanı değil kıymet verileni değerli olduğu için saçma bir durum. Ha ben kişisel olarak tercih ederim ama
bence mantıklı artık avmlerde hediyenin yanında degişim kartı da veriliyor sonra hepsi degişim için gidiyor ve başka ürün alıyor
yabancılarda öyle yapılabiliyor bizde garip karşılanacağını sanmıyorum sevinirler
ben vermiştim uzakta okuyodu napcak hediyeyi verdim para 😂😂😂
Çok iyi olur valla boşa masraf bana versin parasınî ben sećerim hediyemi :D
onemli olan dusunup almak tabi para cok fazla basite kacmis olur yani en kotu al bisey degistirme karti koydur hani en azindan dusunmus olursun degistirirse de degistirsin
neye ihtiyacı olduğunu sorup ihtiyaca yönelik seçim yapmak daha bir mantıklı sanki
Bazı arkadaşlarım ihtiyacın olan birşey var mı diye sorarlar bende söylerim, onlarda alır 😃
Hediye ona değer verdiğin için alınır ve parayla o değer biraz zor verilir.
valla böyle bir moda çıkartalım boş boş hediyelere yüzlerce lira vermek yerine para verip yararlı harcamalar da kullanılabilmesi daha mantıklı
Hediye şart değil ki onı hissettirmek bile yeterli ben bir keresinde emek verdim bildiğin rezil oldum o yüzden bir browni işi halleder bence :)
Nasıl hediyenin kalitesi önemliyse paranında kaliteli olanı daha çok ilgisini çekecek eğer eşinse artık parayla sikmeye başlarsın. Dolarlar marklara gider iş.
dilenci mi hacı hediye alacağın kiişi? hediye vermek farklı para vermek farklı
aslında çok mantıklı ne ihtiyacı varsa kendisi gitsin ona versin dimi yani :D
Onemli olan o kisiye icinden gelen hatira kalacak bir sey alman baktikca onu hatirlatacak
Genelde kadınlardan beklenen bir hareket bu. Daah önce defalarca güzel hediye almıştım bir kadına, ya o hediyeleri kullanmadı hiçbir zaman ve niye zahmet ettin ki parasını verseydin ben alırdım dedi.
olmuyor :) Yani para bir nevi maddi. Hediyede amaç maneviyat
Hediyenin degeri maddi boyutunda degil manevi hazzindadir.
Büyüklerim doğum günümde hediye almaz para verir ya da altın yapar
Aslında mantık olarak para en iyisi ama sevdiğin biriyse hediye daha iyi. Onu düşündüğünü gösteriyor
maksat para deyil hediye almaktaki maksat onu dusundugunu hisetirebilmekte
Saçma. Bana arkadaşım para verse bir şey derdim de neyse. Kabaca.