İyi akşamlar cümleten Ks halkı
Ben oynamanında bir adabı olmalı diye düşünüp topu size atıyorum;
Ben oynamanında bir adabı olmalı diye düşünüp topu size atıyorum;
Valla düğünlerde genelde kafamda iki şey canlanır, ya kimseyi düşünmeden kurtlarını döküyorlar, ya da aranıyorlar.
Aklım fesat galiba, ya da düz mantığım, bilemiyorum.
cut.
Bu adamın üstüne tanımam.
Ben oyumu bu abiden yana kullanıyorum, şukelaaa :D
https://www.youtube.com/watch?v=TmTew6oFn7gHiç böyle abartan görmedim şahsen
Cevap
16Cevap
bu kiyafetle biraz tuhaf gelir ama oynamayanda bilmez abartip kurtlar dokulcek kafanda biraz guzel oldu mu super olur
o değil de o erkek müsvettesi olacak kişi tam bir rezil
Video nun Başında kadının pozisyon sakat
Bu nasıl düğün
Barda dans edip masa masa gezen dansöz gibiler
o değilde kadınlar şu göbek kıvırtmayı nasıl yapabiliyor anlamış değilim
Çingenelerin doğasında var oynamak. :)
Cuma cuma yapma şunu işte, yapma..
Kadın neyse de o adam ne ya 😂😂😂😂😂
Bunlar kırmanci tam ya ama kizdaki yetenek.
abartmadan oynamak iyidir
ne kadar iğrenç bir oyun.
Hakkini vererek oynuyor daha ne olsun 😂
Hic sevmem cok da abartanlari yavv
oynayıslarıda bir halta benzese
Adam daha rezil
siyahlı kadının suratına kustum
tövbe tövbe
Süper...
o tombul iyimiş
ne izledim lan ben
yuh diyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar