Çektirdiğiniz dişin yerine ne yaptırdınız? Yaptırmadıysanız uzun yıllar sonra sorun oldu mu?

Bugün dişimi çektirdim. Önceden de çektirdiğim için 2 diş yerim boş. Moralim bozuldu. Zaten bir tane boşluktan rahatsız oluyordum bir ikincisi geldi.

Sizin kaç tane boşluğunuz var. Nasıl bir çözüm arıyorsunuz? Oraya diş yaptırsam diyorum ama çektirmeye bile nasıl korkarak gittim.

Tedavi sürecine nasıl dayanıcam. bir de yaptırdıktan sonra ağız bakımına çok daha dikkatli olmam gerekecek. bir de küçükken çekilen dişin yerine diş çıkmadı ve öyle boş kaldı. çevresindekilerde yamuldu ve boşluğu biraz kapattı. bu ilerde nasıl bir sorun oluşturur? (biliyorum diş hekimiyle konuşmam lazım da dişimi çektirip direk eve geldim, hastanelere pek katlanamıyorum. )
Güncellemeler
+1 yıl
kaybım için ağlıyacağım resmen. çürük mürüktü ama ordaydı. şimdiyse boşluk.
Güncellemeler
+1 yıl
merak ettim sizin kaç tane dişiniz var. benim artık 27 tane.
Çektirdiğiniz dişin yerine ne yaptırdınız? Yaptırmadıysanız uzun yıllar sonra sorun oldu mu?
Cevapla