
Arkadaş yok
İş yok
Uyku yok
Hiçbiri yok. Boşa yaşıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bende arkadaşlara vakit yok. Yoksa hepsi var çok şükür.
bende üçüde yok nasil olacak :D
Köprü var mı sana yakın bir yerde? 😄
Hic ölemem valla üsenirim
Odana sinek ilaçı sık 😀😀
Ölmüyorum ya Alla halla :D
Öleceksin 😡😡😄😄
Bende 3ü de yok la ben niye yaşıyorum ki zaten 😂😂
hepsi var çok şükür ama huzur yok
Cevap
2Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar