Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. Bende genelde dert vardır. Kafamı yastığa koyduğum an düşünceler saldırıya geçiyor sanki. Gün içinde bastırdığım ne varsa gece ortaya çıkıyor, uyumak yerine geçmişi sorguluyorum, geleceği düşünüyorum, bazen de içimdeki boşluğu hissediyorum. Uyku tutmadığında ya eski anılara takılıyorum ya da bir şeyleri düzeltmenin yollarını arıyorum. Sahur yapanlar ne güzel, amaçları belli, yemeklerini yer ve devam ederler ama bende öyle bir netlik yok. Kendi içimde kaybolduğum, zamanın nasıl geçtiğini anlamadığım geceler çok oluyor.
010 Yorumla- 1 yıl
Aklına gelen dertleri bir yere yazıp aklından atabilirsin abi. Yani en azından aklın boşalır belki uyursun diye diyorum
- 1 yıl
Evet evet dene ve sonuçlarını paylaş 💃🎊
- 1 yıl
Tamamdır o zaman bide kımıldamadan 180 samiye say içinden ama kımıldamadan kesin uyursun
- 1 yıl
Yaa 🙁 neden ki
- 1 yıl
Doğru tabi
En İyi Cevaplar
1 yılAllah'a şükür orucumuza kalkiyoruz ben yatmadan önce hazirliyorum kahvaltı türu sonra namaz kılıp uyuyorum tekrardan bu arada sanada geçmiş olsun tutarsın sende
21 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim 🙏🏻
1 yılBizim derdimiz olmaz orucumuz olur dslkdsksdk
04 Yorumla- 1 yıl
Uuu dkskksksks
- 1 yıl
Jdsksdkdskds
- 1 yıl
Eic için sağol kankamm
- 1 yıl
Rica ederim aşkımm
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
- Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.
1 yılSahur olmadan oruç olmaz sahur olur uykusuzluk olur her şey olabilir gadası
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 1 yılbenim derdim var maalesef. ondan uyumuyorum. ya da geceleri uyuyamıyorum
03 Yorumla- 1 yıl
Seninde derdim varsa biz ne yapalım be Barış
- 1 yıl
Neden ki
- 1 yıl
Öyle diyesim geldi çok şey yapma djkdkdkd. Umarım en kısa sürede tüm dertlerin biter
İlaçlarımı içmek için kalktım hastalandık ramazan ramazan
12 Yorumla- 1 yıl
Çok geçmiş olsun
Bazen derdim oluyor insan uyuyamaz sahur içinde otururum
10 YorumlaSahuru biraz erken hazırlamışım evdekiler uyanmıyor
27 Yorumla- 1 yıl
Giriyorum odala açıyorum lambaları uyanın diyroum uyanmazlarsa annemi çağırıyorum o uyandırıyor kdkdkdkd sende öyle yap
- 1 yıl
Yaaaaaaa kıyamam kız sana. Sakın bir daha hazıırlma o kadar emek sarf etmişsin bide azar işitmek nedir be
- 1 yıl
Sen ye git uyu boş ver diğerlerini dkdkkdmd
- 1 yıl
Cümlemizin inşallah 🤍 🫂
1 yılMerhaba sahura kalktım Sahurdan sonra da ayrıca spora gideceğim günün en güzel saatleri bunlar Bu arada çok geçmiş olsun çikolata almamı ister misin
05 Yorumla- 1 yıl
Merhaba öncelikle Allah kabul etsin ve iyi sporlar çikolataya gelirsek hiç gerek yok (al al bir sürü🐣)
- 1 yıl
Ahahaha :) istemem yan cebime koy :)
- 1 yıl
İsterim neden istemiyim
- 1 yıl
Marketlerde pedlerin oldugu yerde hep cikolatalar görürdüm ne alaka derdim. Meğer regly olan birinin cani en cok bunu çekermiş. :) kutuyla getirmek lazim sana kuzu:)
- 1 yıl
Kdkdkdkdkd teşekkür ederimmm
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılhttps://www.youtube.com/embed/HSwGPx5iOvgDerdimi orucumla bile acamiyorum.
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 970 cevap paylaştı. Derdimizin dermanı senmisin sadece dinlemek mi istiyorsun
027 Yorumla- 1 yıl
Derdinin dermanı Allah ve ona ne anlatırsan dinler seni yargılamadan
- 1 yıl
Aklıma geldiği için
- 1 yıl
Zorunda değilim ama
- 1 yıl
Hiç bilmiyorum kskkskd
- 1 yıl
Kdkdkdkdkd
- 1 yıl
Ben dert anlatmayı da sevmem
- 1 yıl
Hayır geçmişte o kadar dert dinledim ve k kadar beni dinlemediler ki bende ikisini yapmıyorum artık
- 1 yıl
18 bu birincisi ve yaşı küçük olanlar bazen sizden çok şey yaşayabilir
- 1 yıl
Ama ne yaşadığımı bilemezsin
- 1 yıl
Bilemeyiz bayım kimin nasıl yollardan yürüdüğünü, sadece öngörebilirz ki buda insanı yanıltır
- 1 yıl
Artık gençliğin yaşadığı yaşlılara kök söktürür bazı kişiler vardır bazı anlar vardır bazı olaylar vardır yaş ile ölçülemez yaş ile ölçüyorsan da bu bir ahmaklıktır Bence herkesin derdi kendine büyük böbürlenmemek lazım
- 1 yıl
Evet evet öyle
- 1 yıl
hoş geldin @kupa_krali05 farklı yumruk yemeyen kendi yumruğunu büyük sanırmış doğru söylediğin ama, sanırım ıskaladığın şu, böbürlenme amaçlı demedim, sadece daha çok yeni şeyler göreceksiniz bunlarla yıkılmayın. Zaman her gün yeni bir oyunla karşınıza çıkar, geçmişteki yaşadıklarınız iğne acısı kadar olur.
- 1 yıl
Hoş bulduk kardeşim ama öyle bir hayat ki şu an gençliğin yaşadığı ayakların yok ama senden koşmanı istiyorlar bizim yaşadığımız o güzel anları yaşamadıkları için ben şahsen üzülüyorum Keşke daha iyi bir gelecek bırakabilseydik Onlara Bu da bizim boynumuzun borcu olmalıydı Ama gel gör ki vebali oldu
- 1 yıl
Yıkılmadım, yıkılmadık. Merak etme.
- 1 yıl
şu an kendi nesline üzüldüm Allah sizi ne yapmasın kdkdksmskd
Hiç biri uyku tutmadı
22 Yorumla- 1 yıl
Umarım uyku tutar 🌸
Her ikisi de var. Hem gece sahur hazırlama işi bende, hem de gece kederi yaşıyorum.
00 Yorumla
1 yılHem derdim var hem sahur yapıyorum.
14 Yorumla- 1 yıl
Hem Allah kabul etsin hemde Allah yardım etsin
- 1 yıl
Hem amin hem ecmain
- 1 yıl
Kskskskd iyi geceler dilerimm
- 1 yıl
İyi gecelerr 😊
1 yılSahur yaptım daha da yatamadım 🥲
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.
1 yılSahur yapıyoruz derdimiz yok Allah var
10 Yorumla
1 yılSahur
11 Yorumla- 1 yıl
Allah kabul etsin
Sahur
13 Yorumla- 1 yıl
Allah kabul etsin efendim
- 1 yıl
Amin
1 yılramazan sahur
14 Yorumla- 1 yıl
Allah kabul etsin
- 1 yıl
Allah Razı Olsun..
- 1 yıl
Cümlemizden
- 1 yıl
çokk saoll
kanka denedin mi
07 Yorumla- 1 yıl
Evettt al kalp♥️
- 1 yıl
Teşekkür bu
- 1 yıl
İşe yaradı gibi
- 1 yıl
Tamamdır çok sağol
O sırada ben mışıl mışıl uyuyordum😂
01 Yorumla- 1 yıl
Kskdkkdkd
1 yılO saatte sahur yapıp webtoon okuyordum
05 Yorumla- 1 yıl
Webtoon nedir
- 1 yıl
Kore mangası (çizgi roman gibi düşün)
- 1 yıl
Anladım ilk defa duyuyorum çizgi romandan farkı nedir veya nasıldır
- 1 yıl
Çizgi roman gibi bacım
- 1 yıl
Çizimleri ve içeriği farklı animelerin ne olduğunu biliyorsan onun çizilmiş hali işte
Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı. ikiside değil uyandık sebebsizce
018 Yorumla- 1 yıl
😴😪İ
- 1 yıl
Sence ne dedin
- 1 yıl
Dedim
- 1 yıl
Yok be ne alaka öylesine attım emojileri mdmdmnd
- 1 yıl
Dumanla haber yollasan daha basit olurdu
- 1 yıl
Dkdkkdkdkdkdkd çok geride kaldı çok
- 1 yıl
Kdkdkdkd yarına icat etmiş ol şaşırt benii
- 1 yıl
Ben sana güveniyorum merak etme
- 1 yıl
Uyu sabah çalış kıyamıyorum sana bak bak
- 1 yıl
Başaracan tabi başarmazsan seni kabileden atıcaz
Aile & Toplum konusunda 993 cevap paylaştı. İkiside değil, çalışıyorum
03 Yorumla- 1 yıl
Kolay gelsin
- 1 yıl
Rica ederim 🌸
1 yılÇalışıyoruz maalesef 😊
01 Yorumla- 1 yıl
Kolay gelsin
1 yıl2side değil güneşi görmem gerek söz verdim
028 Yorumla- 1 yıl
Kime söz verdin
- 1 yıl
güneşe
- 1 yıl
Umarım sözünü tutarsın
- 1 yıl
2 3 saat kaldı işte
- 1 yıl
Evet öyle dayabilirsin asker inanıyorum ben sana
- 1 yıl
emredersiniz komutanım :D
- 1 yıl
Dkkdkdkdkd komutan oldum birden
- 1 yıl
belki asker sensindir dimi
- 1 yıl
Bunu bilemeyiz
- 1 yıl
yani asker şınav vaziyeti al derim görürsün :D
- 1 yıl
Şınav mııı ben ben bi kere şınav çekemiyorum ki skskskmd
- 1 yıl
ceza sistemi sonsuzdur süpürge kürekte var gerekirse onu yaptırırız :D
- 1 yıl
Ama ben komutanım sen yap
- 1 yıl
:D senden yüksekse rütbem
- 1 yıl
Orasını düşünmedim ama
- 1 yıl
yağniiii :D
- 1 yıl
Tamam sen kazandın ldldkd
- 1 yıl
süpürge kürek al marş marş :D
- 1 yıl
Olmaz uyicam kskdkdmd
- 1 yıl
ah ah bu hayaller olur hep gece olduğu için bir şey yapmıcaz sanır halbuki uyuyamıcak :D
- 1 yıl
Nasıl anladın 🤧🤧
- 1 yıl
askeriz anlarız
- 1 yıl
Allah kolaylık versin yardımcınız olsun
- 1 yıl
sağol teşekkürler
- 1 yıl
Amin demen lazım
- 1 yıl
amin amin
- 1 yıl
uyuyamamışsın bak :D
- 1 yıl
😆😆
- Aile & Toplum konusunda 4,4b cevap paylaştı.
1 yılSahura uyandık
12 Yorumla- 1 yıl
Allah kabul etsin
- 1 yıl
Aminn hepimizinkini
- Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
1 yılBeni kedilerim uyutmuyor
00 Yorumla İkiside tek olsa şaşardım kendime
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılSahura kalktım
12 Yorumla- 1 yıl
Allah kabul etsin
Cevap sahibi1 yılAmin canım hepimizin
1 yıluyumuyordur
10 YorumlaSu içtim sadece
10 Yorumla
1 yılSahur yaptım
10 YorumlaSahur yapıyorumm
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yılAcılı sahur yaptım
10 Yorumla Uykum kaçtığı senin
136 Yorumla- 1 yıl
Uyku tutmadı sahur falan derken burdayım
- 1 yıl
Retrodan mıdır sence
- 1 yıl
Olasabilir olmayadabilir her sorunumuzu bir şeylere bağlamayı seviyorum kskdkdk
- 1 yıl
Evet maalesef
- 1 yıl
Engelle bacım rahatsız oluyorsan
- 1 yıl
Engelle geç aman
- 1 yıl
Haddini bil
- 1 yıl
Bendeee
- 1 yıl
Burdayım işte napim
- 1 yıl
Uyku tutmuyor 🥺🤧
- 1 yıl
Uyumaya gidiyorum belki uyurum iyi geceler tatlı rüyalar sende kımıldamadan 180 kadar say uyursun bacım ama kımıldamadan
- 1 yıl
İşte dediğimi yap uyursun kesinnn
- 1 yıl
🫂🤍
- 1 yıl
Olmazdı sevmem öyle yakınlıkları
- 1 yıl
Yani?
- 1 yıl
Anlamadım açık konuş
- 1 yıl
gerek yok
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılDerdim büyük bu gece
13 Yorumla- 1 yıl
Allah omzundaki yükleri alsın kardeşim en yakın zamanda mutluluk ve huzur seni bulsun 🫂
- 1 yıl
Teşekkür ederim mutluluk senin ile de olsun☺️
- 1 yıl
🌸🌸
1 yılSahur yapıyoruz
20 Yorumlamidem bulanıyor
01 Yorumla- 1 yıl
Çok geçmiş olsun
- Aile & Toplum konusunda 376 cevap paylaştı.
1 yılİkiside desem
01 Yorumla- 1 yıl
O zaman sahurda dua et kendine
- Aile & Toplum konusunda 652 cevap paylaştı.
1 yılUyuyordum
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 393 cevap paylaştı. Sahur
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSahu yapıyorum
12 Yorumla- 1 yıl
Allah kabul etsin
Cevap sahibi1 yılAmin ecmain
1 yılUyku tutmuyo
10 YorumlaHiçbir
11 Yorumla- 1 yıl
Yaa halbuki ikisinde biri olmalıydı
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 