Bu saate uyumayanın ya derdi vardır ya da sahur yapıyordur, sizde hangisi?

Sahur hazırlıyorum bide ben reglim yani tutamıyorum. Bu arada gelipte sen regl olduğunu nasıl utanmadan diyorsun ayıp falan diceksiniz beni engelleyin ben sizi engellemek ile uğraşmayayım. Sorumuza dönersek neden uyanıksınız?

#sesizlerinsesi
Bu saate uyumayanın ya derdi vardır ya da  sahur yapıyordur, sizde hangisi?
Güncellemeler
1 yıl
Süper soru için teşekkürler 💖
Güncellemeler
1 yıl
Bu arada çok güzel bir soru değil mi? Evet evet öyle. Neyse Allah size rahatlık versin. Huzur, mutluluk sizlerle hep olsun. Ben zıbarmaya gidiyorum. Good Night (iyi geceler)
Bu saate uyumayanın ya derdi vardır ya da sahur yapıyordur, sizde hangisi?
Cevapla