Telefonla biri aradıgı zaman korkudan ölüyorum! Ve kimseyi arayamıyorum!!!

Arkadaşlar ben haftasonu psikiyatriye gideceğim ancak o zamana kadar duramıyorum ve çok kötü bir durumdayım sürekli kötü birşey olucak diye korkuyorum cep telefonumdan kimseyi arayamıyorum annemi babamı bile; bunların sebebini bilmiyorum biri aradıgında elim ayagım titriyor son zamanlarda artık düşüncelerimden bağımsızlaşmaya başladı bu korkmalar titremeler durup dururken oluyor ve her gün öğlen saatleri korkunç bir hale geliyor bu hastalık Panik atak mı? Anksiyete mi? Manik depresyon mu? Major depresyon mu? Bu saydıklarımdan ne olabilir? Veya başka birşey mi acaba, ve şu an bunu geçirmek için ne yapabilirim? işyerindeyim üstelik..
Telefonla biri aradıgı zaman korkudan ölüyorum! Ve kimseyi arayamıyorum!!!
Cevapla