Erkek arkadaşım çok kızgın bana yardım edin lütfen...

İyi akşamlar arkadaşlar, erkek arkadaşım bana çoook kızgın. Dışarıya çıkınca genelde her zmn haber veririm ben şuraya buraya gidiyorum diye. Bugün bir arkadaş beni kahve içmeye çağırdı bende olur dedim, sevgilime mesajla haber verdim ben çıkıyorum arkadaşlar buluşacaz diye. Metrodayken aradı beni, nerdesin diye sordu...Sonra nasıl kızdı bir bilseniz, sen ne çeviriyorsun ben sana git dedimmiki sen gidiyorsun kendi kafana göre falan. ben bişey çevirmiyorum bir kahve içecez sende gelirsin sonradan dedim, tekrar sordu sen ne çeviriyorsun, bak havalandın yine hareketlerine dikkat et dedi. tamam kahveyi içtikden sonra ztn kalkıp eve gitçem dedim git dedi. İnanıkin gittiğime pişman etti beni. Mesaj attım cafedeyken, gelecekmişin sonra diye, kafamı atıırma eve git yazdı. Bende kalkıp eve geldim ve hiç üstüne gitmedim sırf evde olduğumu söyledim bişey gelmedi. Ne yapmalıyım sizce yni nsl telafi ede bilirim bu durumu? Kendisi çok iyi biri komik falan ama yerine göre böyle durumlarda çok kızar şimdi diceksiniz sende sevgilin sana cevap yazana kadar bekleseydin ama arkadaşıma hayır diyemezdim hem erkek arkadaşımın arkadaşının kız arkadaşıyla çıktım yni yabancıda değil...Sizce sakinleşirmi sonra?
Erkek arkadaşım çok kızgın bana yardım edin lütfen...
Cevapla