Diğer kardeşlerini sahiplendirdikten sonra bu Down sendromlu kediyi "yüzü çirkin" diye sokağa terk etmişler. Ne düşünüyorsunuz bu konuda? :(



Kiyamam ya :( benim isyerinde beslegigim kedi de cirkin diye sokağa atilmisti ustelik sendromlu da değildi bu sabah da ezilerek can verdi :(
Küfür etmek istemiyorum...
ulan şunun masumluğu yetiyor be insanın içinin erimesine
Benim düşüncem bunlar ve bunlar gibi olan herkes oksijen israfı. Boşa yer kaplıyorlar. Ve umarım tekme yemedikleri yer zaman kalmaz.
funkhu gibi :)
Cevap
9Cevap
Bunun nesi çirkin ya çok tatlı keske benimde hayvanim olsa
Gören gözler çirkin bakıyorsa demek. Yerim ben bunu ya şapşik 😂
Çok tatlı ama bu💕Anne babasını sokağa atan insanların bulunduğu toplumda yaşıyoruz. İnsanlıktan nasibini almamışsa demek ki
Oysaki öyle olmasına rağmen tatlı ve tatlı olmasaydı bile bu sebepten atmak kadar saçma bir şey yok.
kedilerin de down sendromu olabileceğini ilk defa duydum ama çok tatlıymış yazık :(
Çirkin değil, eğer kedi bakıyor olsaydım daha da sahiplenirdim.
evet okudum bnde sabah çok üzüldum :( :( buraya yakın olaydı gıdıp sahıplenırdım
Kedilerde de mi oluyormuş bu hastalık? Her gün yeni şeyler öğreniyoruz. Üzüldüm kedi için.
Çok şirin çok şeker ya.
Ben bile sevdim bu yavruyu ☺
oyyy kıyamam yaaaaa nasıl vicdandır bu? allah affetsin ya şu masıma kıyılır mı:(
kediye bile gorunusu icin deger veriliyo
Cok tatli bu yaa. nesi cirkin.
Oyy kıyamam atılır mı bu minnoş ya
insandan daha çirkin bir hayvan yok
Bakışını yeduğummm başkası alır inşallah😍
Ne kadar geri-zekalı insanlar var diyorum👊
hahaha çok tatlı lan 😁
Yüzü hiçte çirkin değil
çok tatlı oysa..
Yazık
Gercekten cirkin
buna kıyamam yaaaa
çok tatlı
Ya ama cok guzel
Yaaa ben bakarım 😐
ulan çok tatlı bu
Canım ya ne tatlı
Icim parçalandı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar