



Her zaman.. Kendime özellikle yalnız vakit geçirebileceğim zamanlar yaratırım. Bana en iyi gelen şey. Şu an olduğu gibi, bir cafede tek başıma oturup puro kahve keyfi yapıyorum mesela 😏
Çok oldu ama bir türlü yalnız kalmadım, yalnız kaldığım tek zaman uyumak için dinlendiğim zamanlar oldu.
o zaman bu ihtiyaç o kadar çok değerli oluyor ki, anlatamam..
Teşekkür ederim
Dışardan kebap söylediğimde odama geçiyorum perdeleri kapatıyorum , kapıyı kitliyorum yalnız kalmak istiyorum...
oldu..
yalnızda kaldım..
bir süre daha yalnız kalma şansım var ama sonrasında insan içine girmem gerekiyor
Cevap
7Cevap
Tam şimdi yalnız kalmanın tam vakti gibi. Ne yazık ki yalnız bırakmıyorlar.
Yalnız kalmak istiyorum yağmur yavaş yavaş yağdığında ben yatağımda sessizce eski şeyleri düşünerek uyumak istiyorum
Çoğu zaman ihtiyaç duyuyorum.
Ya yaşadıklarım ihtiyaç duymama sebep oluyor ya da yaşayamadıklarım.
Evet aksam uzeri 15 dk da olsa issiz ve tepe bir yerde yanliz kalmak iyi geldi
hep yalnız olduğum için. yalnız kalmamayı tercih ediyom
Tabiki mesela ömrümün geri kalanı
Ben her zmn yalnızım zaten kimse yokki
Yalnızım ama düşüncelerimde bıraksa daha iyi olur
ben hep yalnizim yani genelde yalniz takilirim:)
sürekli yalnızım..
gayet güzel..
Dönem dönem oluyor. Kalamıyorum o ayrı
Bu aralar yalnızlıktan çok bileyim yok
Olmaz mı yalnizlik bir ihtiyaç bence
Evet olur böyle şeyler
Fazlasıylaaaa...
Çok oldu oluyorda
Oldu
Oldu tabi ki
Bazen
şu an mesela
Yani, bazen.
Evet olduu
çok ça
Her an
Oldu, oluyor..
Her zaman
Genelde oluyor
Her an
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar