Elbette stresli ya da sinirli olduğum zamanlarda biraz düşünmek için yanlız kalmaya ihtiyacım var. Yanlızlıktan kastım depresyona girmek gibi bir şey değil. Kendimi dinlemek oluyor. Kendimle baş başa kaldığım zamanlarda daha mantıklı kararlar alıyorum. Bu yüzden sık sık kendimi dinlemek için yanlız kaldığım zamanlar oluyor.
Kişilik & Karakter konusunda 12,5b cevap paylaştı.
Olmaz mı. Ormanlık alan, yeşil doğa ve gece sessizliğini severim. Yürüyüş yapardın grçen senelerde orası benim için güzel. Hemde güzen anılarım var. Düşünüp kafa dinliyorum
Dikkatimi çekti bisey sormak istiyorum Kızlar Bir Adım öne etiketini nasıl aldın? Yani özel bir sey yapmak gerekiyor mu yoksa sistem tarafindan mı veriliyor?