Fasulye de kendini nimetten sayar mı, siz sayıyor musunuz?

Fasulye de kendini nimetten sayar mı, siz sayıyor musunuz?
Fasulye de kendini nimetten sayar mı, siz sayıyor musunuz?
Fasulye tabii ki nimet ama anlayan anlıyor zaten. :d Kimseye düşmanlık falan yaptığım yok, sadece insanlar eleştiri alınca kendini nimetten sanıyorlar.😂😂😂
Fasulye de kendini nimetten sayar mı, siz sayıyor musunuz?
Cevapla