
?

Güncellemeler
+1 yıl
***


Hanımefendi hoşuma gider. Genelde kullanırım. Ama çoğu zaman daha samimi ilişkiler hoşuma gider, abla, teyze, anne gibi.
teşekkürler yorum için.
Rica ederim.
Xanım zəhmət olmasa bir baxardız
Dönmedi, bakmadı.
Sadece teşekkür ederim. Rica ederim derim bay bayana gerek var mi ki
Şary olduğu için değil tabki. Detaytaki durumda hangisini tercih ederdin.
Rica ederim bayım ya da , rica ederim efendim derim ben..
Double teşekkür ediyorum size soruya ve detaya karşılık tem cevap için.😊
Teveccühünüz hanımefendi 😊
O sizin nacizane düşüncenize hürmetler ederim.😎😉
Rica ederim 😎😊
Cevap
15Cevap
önce İNSAN derim! ! çünkü ben İNSAN ayırt etmem..
#notoracism
Teşekkürler yorumunuz için.
Rica ederim efenim ya da sadece rica ederim kullanılır
detaydaki verdiğim örnekte hangisini kullanırsınız.
Bay kullanınca cümle yarım kalıyor gibi. Rica ederim bay. O yüzden bayım
Kullanırım*
Teşekkürler yprumunuz için.😊
Rica ederim :)
siz kelimesini kullanıorum bay/bayan diye ayırmıyorum pek
Detaydaki durumda hangisini tercih edersin.
walalh pek hanım efendi bey efendi lakabını kulllanmam :) ne gelse diyorum :) abalcım teyzec, m dayıcım dayı kızı hey bakarmısın yabancı :) aklımdan ne gecse diyorum :)) özgürlük yani :)
Abi derim samimilik iyidir abi :D
eyvallah broocan 😊😎
Sizli bizli konuşurum.
detaya göre hangisni söylersiniz.
teşekjr ederiö istediğim cevap değil ama sağol yinede hanımefendi 😎😎
Sakinnn 😊
hanımefendi veya beyefendi
Buda olur ama detaydaki durumda olsanız?
Teşekkürler.
Bayan doğru bir tabir değil, hanımefendi derim.
Teşekkürler yorum içi
Bayım, cümleye daha uygun duruyor.
Teşekkür ederim aynı görüşteyim.
Bende rica ederim 😎😊
Ben hanım ve bey kullanırım.
Tesekkur ederim yorumunuz için.
Baymayan. 😒 en nefret ettiğim kelime ya.
Saygı duyarım. Verdiğin detaydakinde hangisini kullanırsınız.
bunada saygı duydum teşekkür ederim yorumunuz için 😊
Yasi buyukse abi abla derim her zaman
Teşekkürlet yorum için.
Pişt lan karı bir baksana
😂😂 odaa iyi
Niye kullanayım ki🚬
#patates
#rr
detayda verdiğim örnekte hangisini kullanırsınız
Anlamadım ki
Jaa duuur ben yanlis anlamisim😂😂😂
Bayım derim
Teşekkrler yorum için 😊😎
Rica ederim
siz diye hitap ederim..
detaya göre hangisini söylersiniz.
farzetki size teşekkür ederim bayan denildi.
Jarşılık olarqk rica ederim bay/ bayım hnsgini kullanırdın.
teşekkürler yorum için antepliii hanımefendi. 😊
27 den öyle çıkardım. Kürt de olabilirsin insan özünü saklamamalı. Arnavutsun ozaman.
Bakın kadın olduğunuz için bilmiyorsunuz 27 antepin plakasıdır genelde insanlar nicklerindede plakalarını kullanırlar.33 yaşındasınız ama saçpa sapan ön yargınızdan kurtulamamışsınız. İyi akşamlar sizlere.
belli oluyor plaka bildiğin
Siz muhatablarınızı bulun bence benim seviyeme 33 yaşında geelemediysen daha gelemessin.27 antepin plakasıdır antepli dedim kürt dedin bu kadarmı cahilsin senin ırkına mezhepine mi söz ettim aksine okadar çağdaş yaklaştım ki kürtte olsan özünü saklama dedim ama siz cahillikten ne demek istediğimi dahi anlamadınız.
Kadın veya karı diye hitap ederim
detayde verdiğim örnekte hangisnin denmesini istersiniz
Beyefendi demeli kadın, erkekte hanımefendi.
teşekkürler yorumunuz için.
O an aklıma hangisi gelirse onu söylerim.
Detayda verdiğim örnekte hangisini kullanırsınız.
Teşekkürler yorumunuz için.
Böyle bir durumda hangi söz uygun olacağını merak ettiğim için, kadının hangi sözü uygun olur diye 😉
Hanım efendi / bey efendi
Az da detayı yorumlarmısın? bir fikrin yokmu?
Sizli bizli konusurum. Merhabalar rica etsem acaba saati söyler misiniz? Teşekkür ederim hanım efendi. Allaha emanet olunuz vs vs.
Detayda bay mı dersin bayımmı dersin.
yadq bay dersen neden bayım demessen neden?
Beyfefendi , bayım o zaman ne uygunsa o kelimeyi kullanıyorum.
Rica ederim bayım. dersin yani doğrumu?
eğer derim diyorsan o kelime uygun olduğu için mi dersin adamın teşekkür ederim bayan kelimesine karşılık.
Hanımefendi /beyefendi
Detaya bakıp yorumla birde.
baktım noldu
Yat artık sabah okula geç kalıcaksın.
Gece gece bunlar derin mevzular
Cevap istiyorum sadece 😮
Detayı sanırım sen okduun sadece.
Okuyup ama anlayamayan diyelim
Peki bay mı dersin bayım mı dersin bay derim dersen neden?
cinsiyet ayrımı yapmam..
Teşekkürler yorumunuz için.
sizli bizli konuşurum, sıfat kullanmam
Teşekkrler. görüş için.
Büyükse abla, teyze değilse bişey demem.
Detaydakinde durumda ne denilmesi uygun olur.
teşekkürler yorumunuz için.
Sizli bizli konuşmam kimseyle
Nasıl konuşursun peki.
Hanımefendi demek uygun olur
Teşekkürler yprumunuz için.
Siz derim
Detaya göre hansini dersiniz?
Hanımefendi
İstediiğim cevap değil ama teşekkür ederim gçrüşünüz için 😊
Hanımefendi?
Birde detaya bakıp fikrini alablrmyim hanımefendi 😎😂
Verdiğim örneğe gelirmisiniz.
hanımefendi
Detayda olsanız hangısını tercih edersiniz.
bir bakarmısn avrat :D
ahaha 😂😂
Hanımefendi
Teşekkürler yorumunuz için
hanımefendi
Detayda hangisi söylenmesi uygun olur?
Detaydaki durumdaa hangisi denmeli?
Hanımefendi derim
detaydaki durumda hangisini tercih edersiniz.
Bakar mısınız derim.
Oda bakmaz.
Hanfendi
hey? derım :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar