
Açık insan şunu şunu yapar, tesettürlü insanlar şunu şunu yapar şeklindeki ayrımları sıkça duyuyoruz. peki sizce bu doğru mu?

zaten =D asdasdsasa türbanlı bir insan şarkı dinlemez müzik dinlemek günah =D çünkü müzik şarkı diline dolanır ve bu senin her an zikir çekmene dua etmene engel olur bu yüzden dinlemiyceksin =D asitli içicek içmiyceksin çünkü asit dizenlenmesinde çok az bir miktar alkoll kullanılır bundan ötürü asitli içicek tüketmekte günah sayılıyor =D =D yani bunlara dayyanarak ben türbanlı bir insan müzik dinlemez asitli içecek içmez diye bir yargı sunabilirim
Başörtülü kadın sigarada içer, nargilede içer, okeyde oynar.
Bu tarz şeyler yapınca niye yadırgandıklarını anlamak çok zor.
Başörtü takınca hatasız, nefssiz bir kul mu oluyorsun ki herkes dört dörtlük olmanı bekliyor.
İnsanlar boşluktan nasıl zırvalayacaklarını şaşırdırlar.
Hayır. Benim gayet müzik zevki olan görgülü hem açık hem kapalı arkadaşlarım var. Bunun başörtüsü ile değil kişilikle alakası var. Bırakın insanlar istediği gibi giyinsinler, bunun için herhangi bir şekilde yaftalamak çok saçma.
Tabii ki bir insanın inancı, yaşam tarzı ile dalga geçmek doğru değildir.
Cevap
24Cevap
insanlar neden birbirlerini kırmaya bu kadar meraklı bilmiyorum. nolmuş yani. herkesin kendi zevki var. insanlar aslında ikiye ayrılır. iyi ve kötü niyetliler olarak. gerisi boş.
Ben de başka bir soru sorayım? Bu capsleri ciddiye alan var mı hakikaten?
bunun suçlusu başımızdakilerdir zaten bu ayrımı ilk onlar başlattı balık baştan kokar kısaca
Ne mutlu bana ki ikisini de daha bir kere açıp dinlemişliğim yok :dd
Aslında telli çalgıları dinlemek dinimizce yasaklanmıştır
Zaten açıklar dinlemiyo bunları ayrıca bunlardan oluşunca noluyo Sago gibi duyarlı sanatçı başka yok Türkiye'de. Ceceli hakkında bişey diyemiycem
valla son sevgilim kapalıydı Metalica dinliyordu bilemedim şimdi :D
Kapalilar olayi degil
Dinci yani dini kuanan kisiliksiz mahluk
Ve dindar din icin yasayanlar
yok yaa alakasiz olmuz baya
mozart dinliyoz biz :D
Bu espri sonucta abartmamak lazim hakaret yok bisey yok
Çok yanlış bir genelleme, önemli olan kalbindeki olan...
Öyle birsey yok. Yabancı nüzik ağırlıklı dinliyorum.
Ne alakası var bunu yapanlardan kat kat daha iyi müzik zevkim olduğuna eminim
@Canwalker ne diyon sen şapşal😂
@Canwalker 😔😔
@Canwalker tamam tamam üzülmedim ☺
Iyi ki sopa dinlemyorum yoksa baş örtüsü takan kızlar grubuna girecektim abovvv. bsmfjs
Dogru vlla. Radiohead dinleyen turbanli gordun mu? Ben gormedim
https://www.youtube.com/watch?v=25DC6v8oPxo düşünsene beats kulaklık bu şarkıyı dinliyen bir türbanlı yolda kafa sallaya sallaya gidiyor =D
Asdfg :D imkansiz
=D =D asdasd
Sadece bunlar değil, koreli boybandler de var jdkşd
evet dogru. bide kore dizisi izleyip anime izlerler.
çohhhhhhhhh yanlış mışşşşşşşş genelleme iyi değil mişşş
Kapaliyim ikisini de dinlemiyorum.
Bence saçma.. hiç
Alakası yok.
sagopa kajmeri herkes dinlemeli
Kapalısıda açığıda artık herşeyi yapıyo
mustafa ceceliyi herkes sever saçmaladınız
Ama düşününce doğru gibi
Kooyimsi
Çok yanlış hep ezme çabası insanları bunlar
Yine birilerine dert olmuş , milletin yaşam tarzı
Sig bir beynin urunu olmus
ne alakası var saçmalık
Onları seven de var sevmeyen de.
niye insanları ötekileştirirsiniz anlamış değilim
Dogru tespit :) Dogru soze ne denir..
Doğru lan ak ahsjsada
Yerinde doğru bir caps
Tamamen saçmalık..
Ne alakaymis
ne alaka ya
yok böyle bir durum.
Doğru değil
Hayir
Ne alakası var ya
Yanlış bir genelleme
Hadi ama Jason
Hayır Hilal o değil anlatırım ben sana 😀
Tespitin kralı
Artistlik yapmıyorum bu caps iyi niyetle yapılmış bir şey değil, bu genelleme de saçma ve sığ. Ben de tesettürlü biriyim sonuç olarak konu bizatihi beni ilgilendiriyor. Tesettürlüyse şöyledir, şortluysa böyledir, balık burcuysa kamburdur, başaksa eğridir gibi genellemeler sabrımı taşırıyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar