Arkadaşlar. 100 lira aidat çok değil mi? Apartman aidatı ne kadar sizde?

Ya kapıcı sadece çöp topluyo bide merkezi. sistem kalorifer yakmayla uğraşıyo kömür parası ayrı zaten ama bir aylık yakıt masrafı yüz lira olan pek çok aile varken biz sadece kalorifer yaktırmaya 100 lira veriyoruz sizce bu çok değilmi. ev samsunda İstanbul felan da değil haa.. apartmanda bide asansör var aylık 100 lira aidat istiyp üstelik yaz ayları kalorifer yakma yok o aylarda da istiyor siz de ne kadar aidat?
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce ne yapılabilir bunu resmi bişey itirazı var mı
Güncellemeler
+1 yıl
Bide yönetici var o ne yapıyo bilmem
Arkadaşlar. 100 lira aidat çok değil mi? Apartman aidatı ne kadar sizde?
Cevapla