Malumunuz ev fiyatları arttı. Bugün arkadaşımla konuştum 17k maaş alıyor ist da 7,5k kira ödüyor yetmiyor maaş diyor. Siz de durumlar ne?

Malumunuz ev fiyatları arttı. Bugün arkadaşımla konuştum 17k maaş alıyor ist da 7,5k kira ödüyor yetmiyor maaş diyor. Siz de durumlar ne?

Kira ödemiyorum ama her şey ateş pahası olmuş. Yuvarlanıp gidiyoruz işte ama iç huzurum pandemi sonrasında gitti. Enflasyon, küresel riskler, salgın v. s konular bitirdi bizleri..
Ödemiyorum. Çok gereksiz harcamalar yapıyorum ben ya. Normal şartlarda rahat geçinirim yani
Cevap
2Cevap
Kiracı değilim
Ev kiram yok ama kiralar çok arttı
Geçiniyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?