Kaldığınız apartmanda kaç lira aidat ödüyorsunuz?

bizim apartmanda kapıcıya ödüyoruz ve aylık 25 tl para alıyor.yaptığı işte kapı önlerindeki çöpleri almak ve suya ihtiyaç varsa içme suyu getirmek.üstelik adamın yıllık izin kullanma hakkı bile var :) siz ne kadar ödüyorsunuz?
Kaldığınız apartmanda kaç lira aidat ödüyorsunuz?
Cevapla