Askeri hastaneler var mı hâlâ hemşire olarak çalışmak istiyorum?

GATA da yeni adıyla Sultan Abdülhamid Hastanesinde staj yapmıştım tabi askeri iken ve askeriye olduğu için o disiplin düzen bambaşka oluyor ve bence iyi de oluyor ben okulu bitirince orada çalışmayı istiyordum ama artık tamamen sivil oldu.

Bu askerler nerede tedavi oluyor sırf askeriyenin olan hastaneler kalmadı mı artık? (Bû arada gata hemşirelik de değilim özel bir üniversitede okuyorum şu an son sınıfım)
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellll
Askeri hastaneler var mı hâlâ hemşire olarak çalışmak istiyorum?
Cevapla