kendilerini biseye benzemedikleri ve karsidaki insanlarin sevildigini ve samimi davranislarini gorup kendileri yapamadiklari ve kendilerini bir cok kisi sevmedigi icin kiskanip boyle yapiyolar ama buyuklerimizin bir sozu var bilirmisini bilmem Büyükler konusulur kucukler konusur ancak kisacasi bozuk para ses yapar :)
Empati kuramayan insandır bence. Sadece eleştirip durular acaba sen benim yerimde olsan ne yapardın verdiğin tepki çok mu doğru olurdu gibi sorulara merak uyandırmıyor değil :D
Bunu herkes için demiyorum fakat kızlar çok daha fazla ön yargılı. Mesela benim burnum kırık ve bu yüzden yamuk ve büyük. Sırf dış görünüşüm yüzünden benimle iletişim kurmak istemeyeni gördüm. Ki hala bunu yapanlar var. Onun haricinde aile içinde çok fazla problemim var, ama kimse bunu bilmediği için ön yargılı davranıyorlar.
bazen kişi gördüğü ile yargılar kimi duyduğu ile kimi de anlatıldığı ile yargılar şimdi burada eleman şunu yaptım kaarşılığında bunu aldım diyor fark etmiyormu bunu yaşayacağını hayır biliyor başına gelecekleri sadece başıma gelmez diyor
Özellikle çevremdeki insanların çokça yaptığı birşey bunun sebebi bilmeden konuşmaarından geliyor kendi çıkarımlarına göre hareket ediyorlar boş insan kafası işte ne olacak
allah bile kulunu bir ömür boyu sınava tabii tuttuktan sonra onun hakkında hüküm veriyor ama biz karşımızdaki insanın bir hatasında onu yerden yere vuruyoruz
En İyi Cevaplar