Bisiklete binmiş tesettürlü bir bayan görseniz ne düşünürsünüz?

Arkadaşlar ben de tesettürlüyüm yakın bir zamanda kapandım ve bisikleti çok seviyorum.
Şu dünya şampiyonu olan kapalı kardeşimiz hakkında bazı yobazlar bileği gözüküyor diye demediğini bırakmadı sanki kendileri çok iyi müslüman gibi.. İnsanlar umrumda değil düşünceleri falan ama çoğu arkadaşım nasıl bineceksin falan diye yadırgıyor.
Gerçekten kapalı hatlarını göstermeyen tesettürlü bir bayan bisiklete binse garipser misiniz?
Bisiklete binmiş tesettürlü bir bayan görseniz ne düşünürsünüz?


Güncellemeler
+1 yıl
Kendilerini çok iyi müslüman sananlar uzak dursun lütfen ya.. Siz ot gibi yaşayın müslümanlara göre. Bana Kuran yeter ben Kurana göre yaşarım.
Bisiklete binmiş tesettürlü bir bayan görseniz ne düşünürsünüz?
Cevapla