+1 yılBana komik geliyor binenleri görünce. Neden diyeceksin hakki yok mu diyeceksin. Tabii binsin de komik duruyor işte mesela dar giyinmiyor dogal olarak paçalar zincire kapılmasın diye ayrı bir çaba.. rüzgar geliyor eşarbı bozuluyor falan. Binmeye hakları var tabiki de uygun olmuyor bence bisiklete o giyim. Tabi doğru düzgün kapalıysa yoksa dar paça giyip kapalıyim diyenler Zaten komple komik.
11 Yorumla
En İyi Cevaplar
Kapalıyız diye bisiklete de mi binmeyelim edebinle bindikten sonra sıkıntı olmamalı
41 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle öyle
Ya abi tesettürlü olanlar insan değil mi? Saçmalıyorsunuz artık?
Üstelik kapalı kadınlara laf söyleyip bir takım kötü yakıştırmalar yapanlarda tüm gün eşitliği, adaleti savunuyor ya daha ne diyeyim?
Bisiklete biner, yüzer, koşar, gece sokağa çıkar, istediği her şeyi yapar bundan kime ne?54 Yorumla
Soran+1 yılBende bunu anlatmaya çalışıyorum.. burda ki yobazlardan çevremde de o kadar çok var ki kendileri süper müslüman ya milleti eleştirmeye hak buluyorlar kendilerinde
Soran+1 yılDogru söze ne hacet.. ben onların müslüman olduğunu bile sanmıyorum..
+1 yılyakıştırırım
18 Yorumla
Soran+1 yılAudrey hepburn sever biri o kadar katı olamaz zaten😊
- +1 yıl
anlamadım abla :D
Soran+1 yılProfilindeki Audrey hepburn. Hayranı degilmisin?
- +1 yıl
valla isim oalrak bilmiyodum ondan :D
Soran+1 yılHay allahım 😂😂
- +1 yıl
öğrendik beaa
Soran+1 yılTamam bişey demedim. Ne güzel seviyorsun demek ki fotoğrafını koymuşsun. Bende çok severim.
- +1 yıl
tabi ki çok özelll
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
37Cevap
+1 yılDinimizde bisiklete binme demedigine göre buna göre hadislerden bulunmadigina göre kimin ne dedigi önemli degil bence herkesin hakkı istedigi şyleri yapmak unutma bizm dinimiz özgürlük ve adalet dini'dir Bizim efendimiz ( s. a. v) Eger olmasaydi Halen babalar kızlarini diri diri gömüyorlardı bunun üzerine cok sayida tiyatro'ya gittim ve bir kaç kitap okudum benim gibi odunun bile hep gözleri doldu Sende imanlı birisin Cok sükür belli o yüzden bildigni yap
42 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim yorumunuz için.
- +1 yıl
Est dogru olani tekrarladım
Spor konusunda 483 cevap paylaştı. imam hatip okudum pantalon giyip kafasını kapatan salak insanlardan değilsen eğer kimsenin seni yargılayacağını düşünmüyorum sadece dikkat çekersin ve farklı görünürsün ama tesettürlü kızlar gördüm bisiklet süren frikik vermediğin sürece birşey olmaz başkalarının ne düşündüğünü önemseme
15 Yorumla
Soran+1 yılBol pantolonlar hakkında ne düşünüyorsun sonuçta vücut belli olmuyor
Soran+1 yılEtekle bisiklet süremem sonuçta. Peygamberimizin hadisi var ama pantolon giyen kadınlara lanet ettiği.. Bu kafamı kurcaliyor sonuçta bol bir pantolon ve bol tunik ve ceket giysem günah olur mu acaba
- +1 yıl
:D günahı sevabı ben yazmıyorum canım bunu belirleyecek olan sensin dediğim gibi ne güzel tesettürlü insanlar görüyorum gördükçe imreniyorum Allah sayılarını arttırsın yav pantalon giy fakat üzerinede birşey giy ki belli etmesin giydiğini rahat ol ama belli olmasın demek istediğim şey açık olmak gerekirse istersen altına tayt giy ama vucut hattını bellli etmesin anlıyor musun
Soran+1 yılEvet teşekkürler
Benim için bir sıkıntı olmaz hatta ne güzel birşey madem dünyada herkes eşit Müslüman olmayanların herşeyi yapmaya hakkı varsa Müslüman olanlarda yapar bizim kitabımız Kur'an-ı kerim dir ve bizim için önemli olan odur onun ayetlerinde uyar ona göre yaşarız başkalarının ne düşündüğü veya ne söylediği umrumuzda olmaz.
211 Yorumla
Soran+1 yıl😊.
- +1 yıl
yalnız dostum şöyle bişey var müslüman olmayanların yaptığı herşeyi müslümanlar yapamaz kuranda bazı şeyler yasaklanmıştır.
- +1 yıl
ama bisiklette sorun yok bencede
- +1 yıl
cümlen çelişiyo
- +1 yıl
müslüman olmayanlar herşeyi yapıyosa müslümanlarda yapar diyosun ilk önce sonra da kurana uymalıyız diyosun ondan dedim sonunu okumadım zaten yazarken
- +1 yıl
peki öyle olsn iyi geclr
- +1 yıl
eyvallah dostum sanada
Yoo garipsemem bende tesettürküsüm ve bisikleti seviyorum tesettürlüyüz die kendimizi her şeyden soyutlamak zorunda değiliz tesettürlü olmak kendini kısıtlamak değildir bisiklet sürmek günaher değil kuranda öyle bişi yazmıyor veya peygamber efendimizin hadislerinde görmedim günahlardan sakındıktan sonra kimse bana karışamaz feraceyle başörtümle gayet tabi sürerim hatta çarşaflı olsam yine sürerim kimsede bişi diyemez biz tesettürlülerde insanız
30 Yorumla- Spor konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılKapalı diye insanlar herşeyden yoksun olucak diye bir kaide yok. Tabiki herkes gibi onlarda bir sürü sosyal etkinliklerde bulunacaklar. Yaşantılarını devam ettirecekler. Tek sıkıntı bazen bu kapalı arkadaşlarımız biraz kapalılığın cılkını çıkarıyorlar. Bu seferde yaşın yanında kuruda yanıyor.
20 Yorumla
+1 yılGaripsemem, garipseyen insanlar yüzünden bazı ülkelerde kadınlara bisiklet yasağı tartışılıyor.
31 Yorumla
Soran+1 yılNasıl sinirimi bozuyorlar ya.. Sanki kendileri evliya falan ya millete saldiriyorlar istiyorlar ki arap kadınları gibi bizde ezilip büzülelim sindirilelim.. Tesettüre girenin bişey yapmaya hakkı yok sanki
mal değilsem, angut değilsem, içimde pislik yoksa, kardeşim değilsem, gayet normal karşılarım,
23 Yorumla
Soran+1 yılEyvallah
Soran+1 yılTeşekkür ederim😊
Allah herkesi özgür yaratmışken karışmak benim ne haddime.
İnsanlar başkalarını eleştireceklerine kendi açıklarını kapatmaya çalışmalı.21 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısın
+1 yılBinebilirsin yani tesettür engel değil bence ona göre önlemini alırsın gözükmez bir yerin gece bisiklet sürersen daha iyi olur tavsiye yani 😏😂👍🏼
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler
Ben garipsemem ama garipseyen cok olur. Sacmalik garipsenmesi
14 Yorumla
Soran+1 yılYobazlar bu insanlar ya
Soran+1 yılHepsini Allah nasıl biliyorsa öyle yapsın ya. Onlar yüzünden kapandigima pişman oluyorum bazen Allah affetsin. Pis yobazlar
+1 yılyaşadığım şehir Alanya'da çok görüyorum. Motorsiklet kullanan çok tesettürlü var üstelik. Herkes istediği aracı kullanabilir. Sormana bile gerek yoktu aslında.
31 Yorumla- Spor konusunda 337 cevap paylaştı.
+1 yılSana sadece şunu söylim yobaz kesim kadının kendilerinden yüksek olmasını kaldıramaz bu yüzden onu hep aşağı çekmek ister çünkü kendileri boş kutudur at çöpe gitsin.
20 Yorumla kapalılık ağır bir yük yaptığın zaman layıkiyle taşıman gerekiyor bence
13 Yorumla
Soran+1 yılNe yani bisiklete binmek layık olmuyormu tesetture. Dogrulucaksan hiç yazma yobazlar yüzünden suratimdaki bütün sivilceler pert Şu an bide senin için patlatmayayim güzelim sivilcelerimi degmezsiniz
Soran+1 yılAnladım. Teşekkür ederim
Yok gayet normal tabii avrupada İranda kafa keserler kwew bu konuda kendini ötekileştiren sizsiniz yoksa kimsenin bişey dediği yok kapalı bir insan hiç bişey yapmasın tavrı saçmadır.
10 YorumlaBisiklet kullanmak için başının açık vaya kapalı olması önemli değil. Eğer uzun bir etekle sürecekseniz bu uygun değil. Daha rahat giysilerle kullanılabilinir.
20 YorumlaSpor konusunda 353 cevap paylaştı. orasını burasını açmıyorsa edebiyle biniyorsa binsin
12 Yorumla
Soran+1 yılTesettürlü dedim bacim
+1 yılallah allah kapali olunca bisliklete binemez mi ne alakasi var ya kendine gelin
11 Yorumla
Soran+1 yılBen kendimdeyim çevremdeki çoğu kişi gibi burdaki yobazlarin yorumlarını gormuyomusun onlara inat binicemm
- Spor konusunda 566 cevap paylaştı.
+1 yılNe düşüncem o da bir insan onun binmeye hakki yok mu
20 Yorumla
+1 yıleskilerin tek dediği laf.. koca kızsın bu yaştan sonra ne bisikleti. en uyuz olduğum laf. sür istedigin gibi hatta ez geç
10 YorumlaSpor konusunda 1,7b cevap paylaştı. Cübbeli Ahmet'in jetski olayında dediği gibi helal olan herseye binerim kime ne de ve bin
10 Yorumla
+1 yılneden garipsiyeyim ki
oda bir insan bisiklete binebilir
spor yapabilir..
Bu onun tercihidir10 Yorumla
+1 yılBisiklete binmis testturlu bir bayan gordğmü düşünürüm
10 YorumlaAaaaa uzaylıııı diye çığlık atarım yav napıcam insan sonuçta
10 YorumlaBisiklet süren herkesi severim kendim de cok severim
20 YorumlaSoru sorman bile saçma dostum kime ne senin tesetüründen kime ne senin bisiklet binmenden herkez özgür insalar ne dicek diye yaşama.
10 Yorumla
+1 yılİnsanlar sürekli bir şeyleri ayıplar zaten. Etrafındakilere göre belirliceksen yaşam tarzını ohooo..
10 YorumlaYadırgayacak garipseyecek ne var bunda insanlar kendilerine baksınlar önce gerçekten sevdiğin eşyleri yapmalısın kimseyi umursama :)
10 Yorumla
+1 yılBuna bişey demem. Uygun duruyor. Ha bide komple siyah olanlar var
10 YorumlaHatlar belli olmadıktan sonra bur sakıncası yok elbette
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılhatların görünmediği sürece çok dikkat çekmedikçe sorun yok bence..
10 Yorumla
+1 yılBaşörtüsü gözünüze içine alıyorsa biryere çarpabilir o kadar
10 YorumlaSpor konusunda 565 cevap paylaştı. insanların fikirleri falan umrunda değilse, neden burdan sordun o zaman?
kendi payıma ben hiç yadırgamam hoşuma gider...01 Yorumla
Soran+1 yılDüşünceleri merak ettiğimden sordum. Yadirgasalarda sonuçta binecem
Niye garipsenilsin yav. Onlarin bisiklete binmeye hakki yok mu? Bak rahatina, bin gez rahat rahat.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBisiklet herkes sürebilir elbette ama tesettür takınca iş değişiyor pedalları çevirirken poponun kıvrımları yoldan geçenleri tahrik edebilir kimsenin olmadığı yerde sürebilirsin.
02 Yorumla
Soran+1 yılUzun bişeyler giyicem tabi ki kapatacak resimdeki bayanın gömleği kapatmış mesela
Cevap sahibi+1 yılOzaman başka vücut hatların belli olmadıktan sonra sıkıntı olmaz...
+1 yılTürbanlı bir kadının bisiklete bindiğini düşünürüm.
00 Yorumlayalniz resimde ki tesetturlu değil. Kapalı birisi ek olarak tesettürlu birisi olsaydı garipsemezdim.
00 YorumlaGaripsemek mi? Niçin? Kapalı diye bir mok yapmasın evde mi otursun?
00 Yorumlaben de tesettürlüyüm ama bence çok doğal. ki ne derse desin umursama. bence eskiden deveye binmekle aynı şey. kadınlar binmiyormuydu deveye
00 YorumlaSpor konusunda 6,4b cevap paylaştı. Din hastalıktır ne istiyorsan öyle yap
17 Yorumla
Soran+1 yılDin hastalık değildir bir yaşam tarzıdır.. Bazıları Müslümanlığı yanlış anlamış.. Teşekkürler yorum için
Soran+1 yılSenin kadin değersiz dediğin din canli canlı gömülen kız çocuklarıni baş tacı yaptı. Tartışmaya gerek yok.. le kûm dinikûm veliye din..
Soran+1 yılKafirun süresinin 6. Ayeti ile verdiğim cevap hala geçerlidir.. Le kûm dinikûm veliye din
Soran+1 yılAsıl yobaz sen ve onlarsin bu ne hadsizlik ya terket burayi
+1 yılolabilir bende okula bisikletle giderdim
10 Yorumla- Spor konusunda 324 cevap paylaştı.
+1 yılBiraz tuhafıma gidebilir ama yuhhh nasıl binebilir gibi bir tepki göstermem.
00 Yorumla ne düşündügümü söylersem küfür etmicene söz ver söylerim o zaman
01 Yorumla
Soran+1 yılYobazlık yapma terket burayı baştan
Hergun goruyorum gayet normal bisey
10 YorumlaGaripsemem normal. Binebilir elbet.
10 Yorumla
+1 yılOlabilir normal bişey 😂
10 YorumlaOlabilir ne var bunda
10 Yorumla
+1 yılBisiklete binmiş tesettürlü bayan derim
04 Yorumla
Soran+1 yılİyi kötü anlamda?
- +1 yıl
Bişi düşünmem ne var insan değil mi tesettürlü
Soran+1 yılBaksana bazıları yadirgiyor
- +1 yıl
Bazıları işte onlar salla
Olabilir neden yadırgansın ki
10 Yorumla
+1 yılNe alaka ne var bunda
00 Yorumla
+1 yılnormal bence,
15 Yorumla- +1 yıl
Kapalı kadınlar, araba kullanamaz, bisiklet süremez gibi tabularımızı yıkalım. Rehber Kuran ve Sünnet ise. Kadınlar, kızlar nur31, ahzab 59 a göre peygamber hanımlarının uygulamalarına göre kapanırlar, bisiklette sürer jipe de biner.
Soran+1 yılKatılıyorum size. Yobazlara bişey anlatilmiyor kendi cahilliklerinde kavrulsunlar
- +1 yıl
bana da çok yobaz diyen var, ama benim ölçülerim belli.
Soran+1 yılTesettürlü bayanlari bir ot olarak gormuyorsaniz benim için yobaz değilsiniz..
- +1 yıl
ne demek ot gibi görmek, başımızı tacı yapmamız lazım
Yav bin nolacak
10 Yorumla- Spor konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılFark etmem bile :)
10 Yorumla Spor konusunda 1,6b cevap paylaştı. olabilir bunları aşalım artık..
10 Yorumla
+1 yılTesettürlü değil ki bu.
09 Yorumla
Soran+1 yılYav hee
- +1 yıl
Öyle
Soran+1 yılSen çok biliyorsun sanane milletten Nefs bu kadarına yetiyor. Allah ile kulun arasına girmeyin.. o onun günahı.
- +1 yıl
Deli misin nesin tesettür değil bu diyorum Allahla kul arasına girme diyor.
Soran+1 yılDefol ya. bir tek siz muslumansiniz zaten bende pantolon giyiyorum ama uzun tunikler giyiyorum üstüne herkes sen tesettürlusun ne anlamı var tesetturunun diyor sizin gibiler yüzünden dinimden soguyorum. Ama kapandım ve gerisi de gelecek. Nefsinin yettigi ölçüde tesetturludur herkes. Kimsenin tesetturune karışmayin
- +1 yıl
Tesettür değil o işte.
Soran+1 yıl@Sjdnghgg gerçek tesettür benim ki demedim zaten. Git seni karalayanlara maydanoz ol. Benim tesettürume karismayin
- +1 yıl
Tesettür değil o dostum.
+1 yılHiçbirşey düşünmem.
10 Yorumla
+1 yılNe var bende biniyorum gayet doğal
11 Yorumlaneden garip olsun
10 Yorumla
+1 yılhayır
10 YorumlaUmrumda olmaz.
10 Yorumla
+1 yılBence gayet normal
10 Yorumla- Devamını Gör (8)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar