Hadisi serifte buyurulur ki; "Bir elin verdiğini diğer el gormemelidir ".. Yapılan yardımları bukadar göze sokmanın manset yapmanın mantığı nedir, ben doğru bulmuyorum yardım sessiz yapılmalıdır. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?


EGO'ya binmişsin ;)
İyiliği şahıs yapsa bu dediğinde haklılık payın var..
Fakat bu iyilik değil, yapılan hizmetten haberdar etmektir..
Kimin parasıyla kime iyilik yapıyorlar?
Zaten yapmaları gereken bir iş..
Ben bu bültenler sayesinde bir çok şeyden haberim oldu..
#Vesselam
Bunu bile eleştirmek yanlış artık ya hu Avrupai bir ülkedemisin sen? hayır burası darbeler yemiş bir ülke her zaman ölümler acılar görüyoruz bunlarıda görmemiz gerekir iyi ki göstermişler..
tabiki göze sokulmamali en güzeli gizli yapilandir.. ama bazende güzel seylerin oldugunu bilmek gerekir isim vermeden
Kesinlikle katiliyorum sana iyilik yapiyorum die sirf gosteris icin yaoilanlar iyilik degil bencede sadece reklam
Cevap
2Cevap
Göze sokmak için yapılıyor çoğu şey
aynen sana katılıyorum
bnlar hep reklam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar