İngilizce konuşabilen fakat karşıdakinin ne dediğini anlayamayan bir tek ben miyim?

dün 1and1. com u 2 yıllık düşen domainimi kurtarmaları için can havliyle aradım adamlara derdimi anlatıyom güzelce anladılar beni fakat gel gelelim ne konuştuklarını anlamak için kendimi parçalıyom yine olmuyor. live chat hizmetleri vardı yazarak ne güzel anlatıyodum onu da kaldırmışlar.

herneyse benim gibi hem konuşabilen hem iyi yazabilen fakat karşıdakinin ne dediğini 1 kelime bile anlamayan numune bir tek ben miyim? bu sorun pratik yoksunluğundan mı kaynaklanıyor?

dediğim gibi dilbilgisi kuralları çok iyi cümle zamanlamalar herşeyi çok iyi kuruyom yazmada ve konuşmada. ama anlayamıyom adamların o saçma sapan yazıldığı gibi okunmayan dillerindeki aksanlarını.



İngilizce konuşabilen fakat karşıdakinin ne dediğini anlayamayan bir tek ben miyim?
Cevapla