
ilerde evlendiğiniz'de çocuğunuz size sorsa ben nasıl oldum anne, baba dese nasıl bir açıklama yaparsınız çocuğunuza?
Malum bir gün hepimizin başina gelecek bu sorular.

3.bp.blogspot.com/.../t%25C3%25BCp+bebek.jpg
4.bp.blogspot.com/.../35882130668260295896113.jpg
www.vekarikatur.com/.../...rdi-erdil-yasaroglu.png
:D :d
Hahaaa😊guzel
:D çok netler.
pamuğun içerisine fasülye koyarım büyümesini izletirim sende böyle bir tohumla meydana geldin derim :)
Çok hoş.😊
başka türlü çocuğun aklını bulandırmaktansa dolaylı ve masum şekilde öğrenmesi en güzeli
Evet bir çocuğa ailesi demis ki baban beni öptü sen oldun çocukda bir kızı opuyor diyor ki kiza ben şimdi baba olucam sende anne.
çocuk boş bir hard disk gibi ne yazarsan onu işler sana o yüzden sorduğu soruları baştan savmak yerine değil öğretici şekilde karşılık vermek lazım
Gerçekten öyleler zekiler ve herşeyi zihinlerinde tutuyorlar.
çocuğu o yaşta nasıl eğitirsen ileride zekasıda ona göre şekil alıyor
Çok bilinçli birisiniz tebrik ederim sizi bu çok güzel.
teşekkür ederim :)
Oylesiniz gerçekten😊
okuduğum bölümle ve çevreyle alakalı sanırım yeniden teşekkür ederim :)
😊😇.
bilimsel aciklarim melekmis leylekmis oyle zirvalarla cocugumu kandirmam
biz babanla birbirimizi çok sevdik işte sonra sen doğdun
Cevap
19Cevap
Yani en mantıklısını demiş bazıları, biz birbirimizi çok sevdik ve sen doğdun. İki kişi birbirini severse, çocuk sahibi olabilir. deriz. :D Sonra da kendisi birini sevince, biz birbirimizi çok seviyoruz ama niye çocuğumuz olmadı hâlâ derse... :D Al işte, yalan çıkar ortaya. :D
zor bir durum yani
nasıl anlatmak gerek yani
bu durumda cocuk psikolojisini okumam lazım önce:)
Leylek getirdi/Anneni optum de oldun/yada annenle ya da babanla uyudum oldu gibi şeyeler söylenmemeli çocuklar başka çocuklar uzerinde bunu uygulaya biliyorlar.
evet
o yüzden bu durum nasıl anlatılır
cocugum olursa ileride
bunuda ögrenmeliyim bu soru bana gelmeden önce :)
Öğrensen iyi olur bence😊
ama şahsen evlenmeyi düşünmüyorum:)
bu durumda olmayadabilir bu konuşma hiç:)
Bazı şeyeler nasibiniz de varsa er ya da geç sizi bulur sadece hayırlısını istemek çok önemli.
Evlenmek deyince ne diye bilirim ki kimileri çok mutlu olur kimileri mutsuz.
muhakak öyle ama istemekte lazım :)
bazı şeyleri
İstemek çok önemli fakat inanki bazı şeyleri istesen de olmuyor.
buda var tabi:)
Bunada yaşamak diyoruz işte 😊yaşsaya yaşaya görüyoruz.
hayat sen plan yaparken başına gelenlerdir zaten:)
Ne yalan söyleyeyim ben plan kurmaya bile faktim olmadan geldi şu an 22 yaşindayım ve daha göreceğim çok şeyler var. Hayata erken altidim ve olgunlaşdım ama hala çocuksu yanım var ve hiç kaybetmek istemediğim.
tabi hayatınızı bilmiyorum neler yaşadıgınızı haybeye yorum yapamam
ama genel olarak bir plan yapsan bile istesen başına gelenlere engel olamıyorsun
Tabiki olamıyoruz olaçağı varsa olur.
aynen öyle daha fazla meşgul etmim ben seni::)
Ben de sizi daha fazla meşgül etmeyeyim normalde pek görmem bu kadar yazdığınızı çünki hayırlı günler diliyorum bayım.😊
ben keyif aldım bu yazışmadan
daha sık yapmalıyız diye düşündüm ayrıca:)
iyi günler
Olur😊Bir sonraki soruda görüsmek üzere.
Allahin hikmeti yavrum :) :D
Şaka bir yana oturur biyoloji anlatırdım. Nasıl coxuklastirabilirim bilmiyorum, ama üremenin ne olduğunu öğretirdim.
Bir de şöyle bir şey günümüz çağında çocuklar bizden erken öğreniyor ve ihtiyaç duymuyorlar bu tarz şeyler için.
ağaçlarda meyve nasıloluşuyorsa sende bizim meyvemiz olarak dünyaya geldin daha derine inecek olursa annenı çok sevdım oda benı çok sevdı o kadar çok sevdık kı bırbırımızı sen doğdun =)
bu çağda artık bu sorulara gerek kalmıyorki internet eryer cepte tablette bilgisayarda tv de...
Olmaz olur mu 4-6 yaş çocukları merak ediyor.
benimkiler bana hiç sormadılar :) annlerine de muhtemelen
Anladım tabi her çocuk bir deģil.
Sizi leylekler getirdi derdim. Büyüdüklerinde zaten herşeyi anlicaklar çocuklara laf anlatamazsınız neden niye niçin neden neden neden off 😂
😊😉.
Çocukların soruları hiç bitmez doğruyu anlatsan da zaten anlamazlar en güzel seçim leylek 😎👍
Bir gün döller arasında bir yarışma düzenlendi.
O yarışı sen kazandım evladım, birinci oldun. :P
Annenle birbirimizi çok seviyorduk Allahta bize seni gönderdi Annenin karnında büyüdün derdim😎
Yaşına göre değişir anlatım şeklim Şu an tabiki nasil anlatırım kestiremiyorum ama düzgün ve anlayabileceği bir yolla anlatirim durumu
kaç yaşındaki çocuktan bahsediyoruz. yaşına göre anlayabileceği kadarı anlatılır. Ama 5 yaşında gelmiş çocuğa tümüyle anlatılabilir
Ben boyle seyler soran bir cocuk deildm ya😂😂 oda sormasin😂
Bilimsel olarak açıklardım zaten öğrenecek lafı döndürmeye gerek yok...
Yüzyılın yalanı... Leylekler getirdi :) :)
Bence çocuklara hayali karekter deģil de daha güzel şeyler anlatılmalı.
belli bir yaşına gelince anlatırsın tabi
Anne ne sor kızım o doğurdu seni derdim 😅😅
hahaa😊annede sana geri yönlendirir sonuçda çocuk tek başina olmuyor.
Pekala.
Baş etmek istesem ederim ama şimdi boşuna neden tantana yapalim ki insan gibi anlaşmak varken.
illa kaşınıyorum diyorsun yani.
Duvar var mı olduģn yerde?
Annen çok yaramazdı evladım derim
internetten aldık derim
"Kaza kurbanıydın yavrum" derdim :/
Seni leylekler getirdi çocuğum derim asdfg
leylek getirdi
Kazayla derim.
Pedegogla görüşürüm
evett var
Zaten soracak 😀😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar