Kurdela falan bağlarmı? :D 8 ekim malum doğum günü hediyeyide söyledi? :D



gelinlerin tatlı telaşı geliyor şu kurdeleleri görünce ya xdişldfşg
AYNEN :d
Mantıklı fikir ama bana yapılırsa Rakıyı tercih ederim :D
viskiye göre rakı banada mantıklı geldi. :D
Ah gençliğim, üniversite yıllarım 😢
Mazi canlandi heral 😂
He ya, hani son model telefonun vardır da faturayı ödemediğinden hat kapalıdır ya, Biz de alırdık rakıyı viskiyi, pet bardakla içerdik.
Cevap
0Cevap
Viski de tek gecerim Jack Daniels..
Bana böyle hediye gelse bayılırim 😊
tamam viski olunca güzel de :) hediye ne alaka :D
Herşey tadında güzeldir. Burada cok pahalı :D
Çakma olmasında sen ona bak doğum gününde felç olmak istemezdin
Oyle biri degil
Bende abime öyle hediye etmiştim çok sevindi :D
:D Aynı senın kafanda bizimkide demekki :D
Bende yıllar önce Marlboro'da yapmıştım onu 😂😂😂😂😂
Baya baya kurdela mi ysptin? 😀😀😀
aklimda canlandirdimda baya komik :D
arkadaş gibi arkadaş
yakın bir arkadaş değil. Eskiden aramız gayet iyiydi. Bazı sebeplerden dolayı aramız soğudu. Anlam veremedim? :D
hoşluk olsun istemiş
Ne güzel hediye işte.
Hoşuna gitti yani?
sana J. danielsi asiretce hediye etmis ya :D
o kadar zengin arkadaşım yok be :) bu fotoğraf temsili :D
Allah seni. gercek sandim :D
ehehehe :D
hediyenin kralını almışsın be
Değişik bir hediye olmuş 😀
Ne güzel işte 😄😄
Yok viski sevmiomm
Almiyolarki denedim bir ara
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar