Fazla kilo yüzünden kendine olan güvenini kaybetmiş biriyim

fazla kilom yüzünden kendimi bzı şeylerden mahrum ettim...kendime güvenmediğimden kendimi çirkin bulduğumdan...dışarı doğru dürüst çıkmıyorum kimse görmesin diye...istediğim kıyafetleri giyemedim...27 yaşımdayım ve hala boleyim...20 kilo kdr fazla var ve bir türlü veremiyorum...depresyona girdim...kilo verirsem sanki üzrimden sadece kilolar değil aynı zmnda negatıve düşünceler vs vs çoğu psikoljik sorunumda beraberinde gidecek gibi geliyo ama gelin görünki veremiyorum o kiloları ve çok mutsuz ve umutsuzum.kurtulmam için spora gitmem gerekiyor farkındayım ama motivasyon sıfır...kafamı kaşıyacak halim yok :(( sizce bu tembellik mi?tembellik değilse ne peki?bende her normal kız gibi olmak istiyorum gençliğimi yaşamak istiyorum kendimi bir cci hanımefendi hissetmek istiyorum...:(
Fazla kilo yüzünden kendine olan güvenini kaybetmiş biriyim
Cevapla