Erkek arkadaşımla telde karşılıklı küfürleştik sesimi kaydetmiş beni tehtit ediyor bu ses kaydı delil yerine geçermii?

erkek arkadaşım la telde karşılıklı çok sert küfürleştik ama sesimi kayda almış bana şantaj yapıyor tehtit ediyor savcılıkla. sayın Avukat arkadaşlar özel yapılan ses kaydı delil yerine geçermii kanıt olurmu? internette araştırdım gizli yapılan ses kaydı delil OLAMAZ diye bir bilgi var doğrumu bu? lütfen bilgilerinizi paylaşıın


0|0
913

En İyi Erkek Görüşü

  • Karşı tarafın haberi olmadan yapılan ses ve görüntü kayıtları suç teşkil eder. Bu yüzden böyle bir kayıt yaparken karşı tarafa belirtmelisin. Mesela beni tehtid etme telefonum tüm görüşmeleri kaydediyor. Bunun üzerine devam ederse tehtide kayıt eden için bir sorun oluşturmaz ancak bu kayıtlar mahrem alalarda yapılıyorsa söylense bile işler değişir. Örnek, soyunma odaları, duş, wc gibi.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • gizli ses kaydı suçtur. tehditlerine korkuyo gibi yap. yaparsa kendi salaklığı. biliyosa yapmaz zaten. yaparsa ceza alır o kaydı savcılar yapabilir

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 12

  • Artık ses veya görüntü kayıtları umumi yerde özgürce bir çekim olmadıkça, yani gizlice karşıdakinin haberi olmadan çekilince hiçbir anlam ifade etmiyor. Hatta çeken kişi suçlu bile düşebiliyor. Bir kadın kocasına benzeri birşey yapıp mahkemeye vermişti ve kendisi 6 yıl hapis cezası almıştı.

    0|0
    0|0
  • Delil olamaz + çok büyük ceza alır 😏

    1|1
    0|0
  • ama konuştuğun kişi kaydetmiş onun da özeli sonuçta ve delil sayılır ama o da küfür ettiyse ne için kullanacak ses üzerinde oynarsa kendi küfürlerini çıkarırsa delil sayılmaz kesinlikle ayrıntıları var daha bu işin

    0|0
    0|0
  • olamaz diye biliyorum sende tehdit mesajlarını kaydet kozlar senin eline gecsin

    1|0
    0|0
  • Gecer ama ilk sen küfür ettiysen gecer , ilk o küfür ettiyse ve sen cok ağır olmadıgı sürece (Din, Dil, Irk, Mezhep) birsey olmaz

    0|0
    0|0
  • kimden korkun var

    1|0
    0|0
  • Hayir gecmez korkma.

    0|0
    0|0
  • Zaten konuşmalar kayıt altında tutmasına ne gerek var hic bisi olmaz korkma bir cacık yapamaz

    0|0
    0|0
  • Ne kadar korkuyorsunuz

    0|0
    0|0
  • Karsilikli diyon onunda sesi var cok safsin ya da troll

    0|0
    0|0
  • Izinsiz rizan olmadan yani sesini kaydettiyse karsi dava acarsin ve kazanirsin bu davayi bilgine.

    1|0
    0|0
    • Hatta bunu onada söyle istedigi avukata sorsun inanmiyorsa.

    • süper ozamann teşekkürler. ben ceza almam dimii ses kaydından

    • Delil olarak kullanamaz sen karsi dava acarsan ceza alir karsisi.

  • geçsede birşey olmaz insan adam yaralıyor yatmıyor ceza almıyor sen küfür etmişin hiç birşey olmaz

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Beni taciz etti de yanıma grliyor sürekli bende ondan öyle söyledim de, içeriye girsin hapis crzası alır cok rahat, tehdit etmesi gereken taraf sensin

    0|0
    0|0
  • Ses kayıtları resmı olmadıgı surece dıkkate alınmaz yanı hıc bısey yapamaz rahat olabılırsın

    0|0
    0|0
  • Ne dedinki küfür ettiysen bunun bir cezası yok hem oda etmiş 😂
    Telefonda birini öldürdüğünü falan itiraf ettiysen iş başka tabi 🤔

    0|0
    0|0
  • Ses kaydi birsey fayda ettmiyo o yüzden kafana takma

    0|0
    0|0
  • aman bir şeycik yapamaz

    0|0
    0|0
  • Delil sayılmıyor diyebiliyorum

    0|0
    0|0
  • Izinsiz ses kaydi almanin cezasi da var zaten korkma bişey olmaz

    0|0
    0|0
  • Delil olur ama ne diye şikayet edicek ki, tehtit mi ettin

    0|0
    0|0
Yükleniyor...