AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
74Cevap
Gücü yetiyor angutun
Kendini bir bok zannediyor
Ne olacak iste
Karaktersizler.
O değilde
Herkes kadına siddete hayır diyor
Bu kadinlari vuranlar kimler acaba 😂
Geçerli bir nedeni olsa bile kimseye şiddet uygulanmamalı.
kadına şiddet uygulayanlar aciz asalak ve korkak ınsanlardır sadece onu sevıp değer veren birine yeter ancak güçleri
Pskopatlıktır bu. Bunu yapanların tedavi görmesi şarttır
Hiçbir sebebi yoktur bna göre kadına el kaldıranı bn erkekten saymam
Nedeni falan yok, hepsi bir takım öküzün saçma salak kafalarından fırlayan ''Dövsem de şunu kurtulsam'' düşüncesi..
Cahil toplum, iradesizlik, sinirlerine bile hakim olamama, anlayışsızlık. Kimi zaman sadece kendini tatmin etme. İste kadina siddetin rezalet sebepleri.
Olamaz. Cahillik dedikleri tam da budur. İnsan hayatına saygısızlık
Birileride çıkıp erkeğe yapılan şiddeti konuışsun be. Hep kadın hep kadın...
Hahahahahah erkekler kendilerini koruyabilirler biz savunmasiziz kdjdkdhnd
Size siddet uygulayan oldurenlerde çoğunlukta hemcinsleriniz ataerkilligin işinize geldiğini zannediyorsunuz ancak ataerkillik erkeklere de zarar veriyor erkekliginiz pohpohlanip birbirinizle güç mücadelesine giriyorsunuz
Aslında karşıyım ama bazen hak eden çok bunu belki bayanlarda olumlukarşılar ama herzaman şiddete hayır
Hak eden derken tamam çocuklara hayvanlara masumlara işkence eden bir psikopatsa en ağır cezayı alıp misliyle ödemeli ama sırf canını sıktı diye kimseye vuramazsın ne kadin ne erkek
Şiddetin kadını erkeği olmaz geçerli bir neden de yoktur
Saygı bittimi ilişkiler bitmeli. Bir çok kadın işi eğitimi olmadığı için mecburen erkeklere katlanıyor
Kadına şiddet gösteren adama da aynısı yapılmalı diye düşünüyorum
Şiddete şiddetle cevap?
Başka çözüm var mı? Senelerdir millet bir tarafını yırtıyor KADINA ŞİDDETE HAYIR diye. Peki sonra ne oluyor? Herşey kaldığı yerden devam ediyor. Oran 5 bin 406 ölüm iken şimdi gelip bana "şiddete şiddetle cevap?" demen saçma. Kadınlar nasıl cani bir şekilde öldürülüyorsa aynı muamele katil kişiyede yapılmalı. İdam gelse baya güzel olur aslında. Belki az da olsa gözleri korkar ve bu ölüm sayıları azalır.
Bakın öldürme teşebbüsü veya tecavüzden bahsetmiyoruz. Normal şiddet de cezasız kalmamalı ama bu idam olmamalı
Bazı inançların kitaplarına uyanlar kadına şiddet uygulamaya meyilli olurlar, çünkü kitapta kadınların dövülebileceği yazar.
Darabe kelimesini kasıtlı yanlış ceviriyorlar başka ayetlerde de olduğu gibi birçok anlami var ve oradaki anlami yatakları ayırıp düşündükten sonra devam edemeyeceğinizi düşünüyorsanız boşanın ayrılın anlaminda
kadına şiddete karşıyım kadın çiçktir kadın hayatttır kadın aşktır aşk... kadını seveceksin
Medeniyet yoksunu faniler ancak ve ancak böyle bir çirkinliğe başvurur..
Nefret ediyorum bu yüzden savcı adayıyım
her kadn bir değildir müge anlıdaki kadınları getrseler parçalarım
Kim o kadınlar? Yani ne yapıyorlar?
coxugunu dostuna öldürtenler cocugu küçük yaşta satanlar
😳😳😳 fenaymış...
Bize bırak o isi hapisteki anneler en güzel cezayı verir öyle adilere
Sirf kadin diye degil.. Hickimseye hic birseye siddet uygulamak dogru degildir !
Kadınaşiddet ağırlığın kaybedilmesidir onursuz ve aciz bir harekettir
Kadına kalkan el, bileğinden kırılmalı.
Bir erkeğin kadına vurması erkeklikse ben erkek değilim o zaman.
Düşünemiyorum. Olmamalı. Şiddetin hiçbir türlüsünü düşenmek istemiyorum.
Acizlik... karaktersizlik. vicdansizlik... eziklik... serefsizlik
tabiki karşıyım ama bazı kadınlar cidden dayağı hak ediyor
bu lafınla sen de hakettin
Kadin döven bir adama adam demem sonucta senden güçsuz gucun yetiyo kusura bakmayin ama bence şerefsizliktir
Neden ise kınayan erkekler uyguluyor
Ben yapıyorum diyecek cesaretleri olmadığı için.
Şimdi bazılarıda hakediyo yani genel olarak söylemiyorum ama ^^
Hemcinslerim şöyle yorumlar yapınca uyuz oluyorum mk
Ol ne kadınlar var sonra erkek vurunca vurdu oluyo
Ne erkekler var o zaman asalım keselim hepsini şiddetle çözelim herşeyi böyle düşünen kadınlarda erkeğin kulu kölesi oluyor zaten aman ne önemli şey erkek.
Kendine "kadın" diyorsan bir daha düşün. Şu yorumundan uyan senin gibiler yüzünden değişmiyor bu algı.
Erkeğe önem veren yok çocuğunu doğurup sokağa atan kabul etmeyen sevgilisiyle birlikte olup öz çocuğunu öldüren kadınlar var bunları anlayışla mı karşılıyorsun bunlar hak etmiyor mu yani?
O onun kendi vicdanına kalmış birine şiddet uygulamak için onu öldürmek için hiçbir neden yok bir kabullenemediniz.
Bir insanın vereceği bir karar kimseyi ilgilendirmez. Hele ki bunun için şiddete başvurmak. O kadar cahilce ki. Karnındaki çocuğu öldüren annenin vicdansızlığını yargılamakta bize düşmez. O zaman her şeye karışmak gerekir. Giydiği kıyafete, gittiği mekana, içtiği içeceğe, yediği yemeğe... ve daha bir çok şeye. Biz "şiddeti hakedenler var" dersek, herkes kendisine göre "hakedene" şiddet uygular. Bu çözüm değil.
@İnatci_511 bu konuda haklısın kime göre neye göre hakettiği değişir ve şiddet sayısı artar.
Kadina el kaldiranin eli kirilsin.
Kadinlar cicektir. Ilgi gistermek koklanilmak ister (+:
Daha içler acısı bir durum olamaz..
Yalan. ihanet. saygısızlık. çocuklara şiddet değil dövmek paramparça ederim 😠
Aldatıyorsa ayrıl gurur meselesi yapma kendi serefsizligi çok zor bir durum ama degmiycek bir insan icin hapishanelerde çürümek istemezsin çocuklara siddet uygulayanlarin allah belasını versin tez hapse girsin pislikler
@Marstandunyaya bir yıl sonra marstan dünyaya geç ulaşan bir haber 🤔
Kadına el kaldıran erkek hayvan bile olamaz!
Kontrolsüzlük kendi gücsüzlügü gösteriyor
Kadına zarar veren kendine zarar verir.
ALLAH BELALARINI VERSİN, VURAN ELLER KIRILSIN!
şiddet uygulayan insan değildir hayvan bile olamaz
Şiddetin hiçbir türlüsüne geçerli bir sebep olamaz
Vuran adam değildir net
İnsanlığın en aciz versiyonu.
hayvanlaşmış bir insanlık (!) işi.
KESIMLIKLE YANLIŞ KADINLAR BIR ÇIÇEKTIR SEVERSIN DÖVMESSIN ONLAR ALLAHIN ERKEKLERE HEDIYESIDIR BENCE
Nolursa olsun geçerli nedeni olamaz
sacmalayin tabiki olamaz cahil ayılar
Cahil ayı biz olmuyoruz umarım🤔
Ağzıyla baş edemeyen kol kuvvet uyguluyo yazık
şiddet uygulayanların canları cehenneme
Tek sebebi Ataerkil toplum.
nedensiz.. terbiyesizce, alçaklık
Hiç bir sebep bunu yapmayı haklı çıkaramaz
Ne olursa olsun ASLA !
Zaten herkes düşünür..
Neyi düşünür?
bana vurmadığı sürece karşıyım kadına şiddete
Olabilir ama çoğu yanlış
Olabilir derken? Yani çoğu yanlışsa azı doğru olan nedir?
Diyelim ki bir kadın bana saldırdı öylece duracak değilim onu etkisiz hale getirmeliyim ya da küfretti filan yani anladın mı
Siddettin her turlusunden nefret ediyoeum
Canliya siddet olmamali
Kadın öğrenirse çocuğuna da öğretir.
Hiç bir nedeni olamaz
Hiçbir şiddetin gerekçesi olmamalı
Kadına şiddete HAYIR!
Acizliktir, karaktersizliktir..
Ailenin çocuklarını iyi yetiştirmemesi