Aynaya bakınca ağlayasım geliyor?

Ağlayasım geliyor işte, güzel değilmişim gibi ve kimse beni beğenmezmiş gibi... Değersiz hissediyorum. Ne yapacağım ben? Keşke güzel olsaydım. Önemli olan iç güzellik falan da değil! Kimse benim kalbimin güzekliğine bakmadı çünkü! Öyle olsaydı şu an ağlıyor olmazdım!
Aynaya bakınca ağlayasım geliyor?
Cevapla