Ve nedeni lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin benden :) 🙏🙏🙏🙏🙏
Uzun sakal
Kirli sakal
Farketmez 😏
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Geçen metrobüste sevgilisini öpebilmek için dudağının üzerindeki kılı düzelten kızı gördükten sonra sakaldan iyice iğrendim. Pislik resmen. Kirli sakala lafım yok ama hafifse güzel duruyor
Kızmi dedin igrenç 😑 su an sen anlatirken bende iğrendim.
Aynen.
Pardon pardon 😕 ben tamamen yanlis anladim yorumuda 3 defa okudum sasirdimda hatta 😂 uykum vaktim gelmis demekki benim kafa gitti.
😕 o daha iğrençmiş
Sorun yok ya :) her sekildede feci durum. Ilkini tercih ederdim yani 🙈
Kirli sakal tabii, uzun sakal çok abartı simdi herkes geziyi ortalıkta işid üyesi gibi kirli sakal en iyisi
👍👍
Sakalsız erkek seviyorum ben. İlla olacaksa kirli sakallı olsun. Diğer sakal şekillerine sahip erkekler mümkün mertebe hayatıma girmesinler.
Uzun sakalda yakisiyor erkeklere oyle deme sma tercih meselesi tabi :)
Ya eşcinsel olmana üzüldum yakışıklıymıssında 😣😣
Derviş gibi sakal bırakanların çoğunun sakalı pis bakımsız kırli sakal iyidir B ben öyleyim hep
Uzun sakali olup bakımini iyi yapanlara yakişiyorda dediğin gibi pis bakimsiz olanlarıda var 😕 aynen 👍
Bizim okulda bir kız hastasıydı kuş yuvasına benzetiyordu bitanesini gösterdim yakından incele dedim kepekleri görünce iğrendi uzayan sakala özel yağlar şampuanlar gerekli bendeuzattım ama bakımı zor ve çok sertleşiyor bol su içmelisin yumuşak olması için ayrıca iyi beslenmelisin
Iğrenç 😕 miğdemi bulandirma bende seviyorum uzun sakal.
Orası öyledir. Uzun sakal bırakanda bakıyordur elbet ya
Hahah aralrında bitler yılan böcek üüü iğrenç 😂😂😂
Yapmaaaa 😣😣😣 oyle değildir o onlar gözü gibi bakıyorlardır sakallarına
Sonra birde timsah hahaha zaten anlarsın bakımsızı ama yakından iyi bak derim öğğğ
:D anlarım tabikide zaten dağınık olan bakımsız olan kendini hemen belli ediyor görüyorum sokakta :)
Ben mesela araştırmıştım örneğin sertleşirse teaş köpüğü sürüyorsun 5 dk bekle yıka yumuşatıyor ama o ara şirin baba oluyosun 😂
:D haha bak güzelmis sakali uzun olan hemcinslerinede söyle bence.
Olsun şirinbaba çok tatliki 🙈
😊😊😊
Cevap
14Cevap
sakalın uzun olması önemli değil bakımlı olması önemli :) ve kirli sakal duruyor benim genelde
:) yani. Anladim
kirli sakal kurtlar vadisi kültürüne ait olanlarındır.
sakaldan nefret ederim
Neden?
sevmiyorum hoşuma gitmiyor
kaba ve ilkel görünüyor
kıldan tüyden hoşlanmam zaten
kaptan mağara adamı gibi duruyor
bilmiyorum hoşlanmıyorum
yine sakal bir derece
hele bıyık
ıyyy
midem kalkıyor bıyıktan
Bende durum tam tersi. Açıkcasi sakal erkeğin süsüdür. Kirli sakal bence en tipsiz erkeği bile yakışıklı yapmaya yetiyor. Birde erkekler sakalsız acayip çocuksu görünüyorlar. :) Bıyık en sevdigim 😍
Ama senim görüşün :) ve ilk sakal sevmeyen bir kadın görüyorum şaşırdım.
işte zaten sakal çirkin erkeğe yakışıyor.
ben sakalsız bıyıksız suratt seviyorum
hele de bıyık
ıyyy
en güzelim erkeği kıroya çeviren yegane şey bıyıktır.
bıyık bir babalarda bir de amcalarda güzel
onları da zaten kimsenin çekici görme derdi yok.
Olurmu canım Kenan Imirzalioğlu , Burak Özçivit ee birdr sakal bırakıp bıyık bırakmamak olmaz ki :) bıyık candır ❤
:D ama siz inşallah istediginiz gibi bir beyfendi bulursunuz.
işte onlarda da beğenmiyorum
ay inşallah bulurum canım ya :)
ben 90 ların çocuğuyum
benim zamanımda bıyıklı erkekler hep kıroydu. sakallı adamlardan da hep korkardık. belki oradan kalma bir bilinçaltı da olabilir. ya da ben çocuktum onlar güyüktü yani erkek olarak görecek yaşta değildim yaşıtım değillerdi. belki de hep öyle imaj kaldı ve kendimden o sakallı bıyıklı erkek imajını uzaklaştırdım. bilmiyorum. hoşuma gitmiyıor
ama dediğin gibi inşallah kalbime göre birini bulurum
😊 anlıyorum. Olabilir bak haklisin bu konuda ablacım. Bak benim annemde sakalı bıyığı pek sevmez. Bende sakalsiz erkegi olgun bulamıyorum bilemiyorum illede sakal olucak :)
İnşAllah 🙏🙏
bak annende 90 ları gördü o zamanlar bıyıklı erkekler kıroydu sakallılar da hep karanlık tipler gibi görünüyordu. bilinçaltımıza öyle kazındı demekki :)
neyse senin için de benim için de hayırlısı olsun. kıl tüy o kadar önemli değil. bir jiletlik işi var ya da bir hafta uzamasını beklemelik. çok da sorun değil. yeter ki iyi biri olsun. sakalı bıyığı kesilirde uzatılır da. :)
Olabilir :) şimdilerdede her uzun sakalı ışıdçi sanıyorlar mesela.
Aynen öyle ablacim :) Allah hayirli kisilerle karsilastirsin. Gerisi hiçde önemli değil zaten
Uzun sakalda nasıl yanağını öpeeceğim?
Mantikli 😊
Kirli sakal iyidir 😊
Bende sevmem 😑 ama bazılarına yakisiyor
Bana göre kirli çünkü hem yakışıyor hemde guzel
:) anladim
kirli sakallı çook sexy duruyo ya yerim onu
😯😯
Uzun sakallıda erkeksi duruyor simdi 😊
Evet :)
Teşekkur ederim :) ama ks deki kisilerin bu tarz sorular pek dikkatini çekmiyor malesef.
B nin iki kat uzunu idealdir
Aynen
Ben Top sakal takılıyorum ve top sakal seviyorum
Top sakal ben pek sevmiyorum :(
Zevkler ve renkler :)
Tartisilmaz haklisin bende zaten fikrimi söylemek istedim sadece
Tamam kızma bende bişey demedim zaten 😊
😉😉 kızmadim ki
Temem 😊
Kirli sakal, uzun sakal çok uzun 😄
Ama çok erkeksi duruyor :)
Kirli ile uzun arası bir at hırsızı istiyorum😍
At hırsızı güzelmiş 😊
😊 😊
Karadenizliler öyle der genelde karadenizlimisin trabzon falan
kirli sakal veya az daha uzunu
👍👍
Kısadan uzuna doğru sakal daha güzel
Anladim :)
Kirlinin bir tık üstünü tercih ederim.
👍👍
Kirli sakal iyidir iyi
Kirli sakal daha hoş.
kirli sakal canndır
Aynen
C diyorum ben. :D
😊😊
Farketmez 😂 😂
😊😀
Suratına hangısı uygunsa
Bence B
Aynen
Farkettim :)
Iyisin kardesim :)
Sakalsız
Sakal şekli soru sonuçta sakalsız şıkkını koyamazdım ama olsun :)
Kirli sakal iyidir
Kirli sakal
Kirli
Kirli sakal
Kirli sakal.
Kirli sakal.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar