
Hangisini daha çok yakıştırıyorsunuz!
Sinek Kaydı
Pis sakal
Fazla sakal
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Hangisini daha çok yakıştırıyorsunuz!
Fazla sakal, ah ah.
Neler neler hayal ederim sevdiğim, beğendiğim adamın fazla sakalları olduğu vakit, daha erkeksi geliyor gözüme ve ben sakalının her bir telini öpmek isterim😅
Ne dioOoOoOsun :D
En alttaki oğlanı alıp gideyim ben 😅
maalesef efenim kaparosi verildi baska verelim ablamiza
Cevap
6Cevap
Kendime yakıştırmam hiç.
Simdi buna net bisi diyemeyiz sonucta herkese farkli model yakisiyo
Ablacim sizin gözünüze nasil geliyor iyi olan hangisi yani :D
Sadece resimdekileri ele alirsakkk kirli sakali seciyorum 😂
hay saolasin ellerie saglik tsk ederiz efenim
Afiyet olsun efendim ne demek 🙏
tam isabet Şu an yemek yiorum :D
Her zaman tam vaktinde😂
saolasin teyzemin kizi buyur beraber olsun dicem ama uzaksin
Niyeki belki komsu kiziyim🤷♀️ bende bu soğukta dondurma yiyorum zaten sana afiyet olsun teşekkür ederim 😇
komsunun tüm kizlarini iyi tanirim :D sizede afiet olsun efenim bende tsk ettim.
Pekii ne diyim😂teşekkürler bayimm saygılaarrr💃
Kimine padişah sakalı, bana kirli yakışır şsşdlzlxlx
johnny depp sakalı
Pis sakal ya ne çok ne de az
Kirli ya da fazla… ama sakalı yakıştırıyorum…
Kirli sakal gidiyor banada
Kirli sakal ve uzun sakal yakışıyo.
Fazla sakal🙄
yok be ben öyle bi kac kez biraktim kizlar sakalini tara azcik die hep laf atiolardi :D
Molla gibide olmasin şu gorsel iyi
sabah sabah cok hareketli gördüm kanla seni, günün iyi gecmesi dilegi ile diyorummm
Ayni dilekler sana
En alttaki kişiye gitmiş sakal
Teknosa çalışanı sakalı
Fazla sakal
pis sakal 😂
Pis sakal
Ortadaki iyi 👍🏻
Benim ideal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar