Ben 10 yaşlarında iken falan pipetle çay içmeyi çok severdim. Böylelikle hem içindeki çay çabuk soğuyordu hemde bardağı kaldırmadan uzaktan höpürdetme keyfini tadıyordum. Böyle çılgınlıklarım ve manyakça hareketlerim hep olmuştur siz hiç denediniz mi :) Görüşleriniz ve yorumlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim :)
Hiç denemedim ama sanki denersem damak ve boğazımı yakarım diye düşünüyorum? 😅
Ayrıca nick tanıdık, 22 yaşlarında bir arkadaş vardı; pek özelden kimseyle konuşmam ben ama o bni hatırlar çok yorumlaşmamız olmuştur bu nick'e de çok tanıdıkdı; sen misin o kardeşim?
En İyi Cevaplar