Nezaketten napıyosun yazılır mı?

Aylardır konusmuyorduk son konusmamızda iyi geçmedi zaten. Aylar sonra ilk kez doğum gününü kutlamak için mutlu yıllar yazdım tesekkur etti, rica ederim dedim sonra napıyosun yazdı. Nezaketen midir yoksa konuşmak istediğinden mim
Nezaketten napıyosun yazılır mı?
Cevapla