Arkadaşlarınıza yardımcı olursunuz, akıl verirsiniz. Peki kendinize gelince o akılı kullanabiliyor musunuz?



"Nefsini ıslah etmeyen başkasını ıslah edemez.. Öyleyse önce kendi nefsimden başlarım.." (Bediüzzaman Said Nursi)
Kendimde uygulamadığım, kendimde denemediğim, eksisini artısını bilmediğim şeyi tavsiye etmem..
Çünkü sıkıntı çıkınca işin içinden nasıl çıktığımı bilemezsem, bir daha tavsiyeye hakkım da olmaz, haddimde..
#Vesselam
EİG için teşekkürler
Rica ederim
Guldüm😂
kullanamadım cunku bana akıl veren olmadı veya ben ıstemedım.
sımdı akıl verırken tavsıye de diyebiliriz, 'ben yapmadım böyle böyle zarar gordum lütfen sen yap' diyerek veriyorum o aklı. ahkam keserek degil.
Başkalarına fikir veririm. Verdiklerim genelde cidden haklıymışsın der. Arkadaş ortamının Ramiz dayısı olurum. Gelgelelim kendime gelince yok. Terzi kendi söküğünü dikemez misali kalıyorum.
Cevap
33Cevap
Terzi kendi sokugunu dikemez olayı harbiden gerçek..
Kaç tane insana akil verdim hayatını değiştirdim, ama kendime gelince pek olmuyor , bende daha zeki insanlari dinliyorum arada ama onların sayisida cok az.
Başkasına Güzin ablayim ama kendime bir gayrimenkul yok
😂😂
Başkalarına akıl verirken tam bir ilişki uzmanı, aşk doktoru iken iş kendime gelince geri zekalılıkta dünya markasıyım -_-
Kendi yapmayacağım şeyi başkasına akıl olarak vermem. Bir de herkese akıl verilmez, geri kalanının sana yetip yetmeyeceğini iyi hesaplamak gerek.
fikirleri dinlerim
sonra oturur karar veririm biraz zor oluyor
Ben olsam ne yapardım diye düşünüp kendime göre tavsiye veriyorum ama insanlar fazla kötü niyetli, hep altında bir şeyler arıyorlar
Ask konusunda hayir... empati yetenegim sayesinde çoğu insana bir nebze yardimci olabilmisimdir bu sit3de... ama kendime gelince maalesef
yeni yeni başladım , alışkanlıkları yıkmak kolay olmuyor.
Kimseye akıl vermiyorum.. Çünkü ben kimsenin aklına göre hareket etmediğimden benim aklıma kimsenin ihtiyacı yok..
Genelde yaşadıklarımı aktardığım için pek sıkıntı olmuyor.
aşık olduğunda ki durum hariç gerisi uygulanıyor 😊😊
Terzinin kendi söküğüne kelinde kendi kafasına hayrı yokmuş. Bilmem anlatabildimmi.
kesinlikle ayrıca birine birine bir akil vereceksem mutlaka onun yasacagi şeyi tecrübe etmissem akil vermeye çalışırım
Başkalarına verdiğim aklı kendim kullanabilseydim kesin prof falan olurdum :)
laf anlmayanlara bişey anlatma çabasına girmiyorum 😊😊
aklım başkalarına çalışır... kendıme geldımı yok. duygular işin iiçine gırdımı beynım eror verıyor
Guzel ve zekiyce bir soru kutlarım cevap; çoğu zaman uygularim
Dediğimi yap yaptığımı yapma sözü bu soru için biçilmiş kaftan
Kullanmıyorum. Tercih meselesi. xD
Eskiden kullanmazdım artık kullanıyoum.
Aslaa o yeteneğim yok :D
Bazen kullanamiyorum acıkcası 😑
Kullanmaya calisirim.
kimseye akil vermedim ki zaten bende yok...
akıl olsa önce kendim kullanırdım
Pek akıl vermem akılda almayı sevmem
uygulamadığım hiçbir şeyi kimseye vermem..
Çok akıllı ve örnek olduğum söylenir
Kullanmadığım aklı başkasına önermem
hiç yapamadım daha :)
Hayır. Kullansaydım Elif'imi kaybetmezdim
İç seslerim engel oluyo aynen aynen
dediğimi yap yaptığımı yapma.
yollarımı aydınlatmışsa evt
Verdiğim fikire bazen uymadığım oluyor.
Mantigi devre disi biraktim ben komple
Akıl ne arar bende...
yok terzi kendi söküğünü dikemez
evet kullanıyorum.
evet kullanıyorum
bu akıl verenler az üçkağıtçı olmuyor he de geç
Pek sayılmaz :/
Genelde :)
Evet
Genelde kullanmam
Hayır 😕😕
Her zaman
Nadiren😂
yok maalesef
Yok ya nerde😣
Koku bende 😂
Bazen
işime gelirse
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar