Açık giyinen kadın kul hakkına girer. Çünkü erkeği günaha sokar. Ama erkek de ikinci bakışı yaptığı zaman günaha girer. Evet kadınların cehennemde daha fazla olmasının sebeplerinin başında tesettür sorunu geliyor. Bir kadın ve bir erkeği düşünün karakterleri, ibadetleri hep aynı ama erkek dışarı çıktığında kıyafetinden dolayı günaha girmezken, kadın örtülü değilse günaha giriyor. Nur suresinin 31 ayetine değindim açık giyinenleri gördüm benim Rabbim örtünmeyi emretmedi mi benim peygamberim emretmedi mi benim dinimin emri örtünmek değil midir benim peygamberimin hanımları kızları örtünmediler mi kadının eli yüzü hariç her tarafı avret yeri değil midir.. ee havalar sıcak ne yapalım diyenler.. kardeşlerim böyle giyinerek kendinizi taa ateşin ortasına atıyorsunuz ateş soğuk mu sanki yapmayın Allah aşkına yapmayın uy. Kur'an-ı Kerim de : Deki cehennem ateşi daha şiddetlidir.. buyuruluyor...
22 Yorumla- +1 yıl
Beklediğim cevap evlen benimle be beni bir anlayan sen çıktın.
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılBenim bu konudaki görüşüm hem hava ile hem de yaşanılan ortam ile uygun giyinmek.
Sıcak havalarda insan daha az kumaş kullanmak istiyor. Ama bunun bir coğrafi sınırı olduğuna inanıyorum. Antalya'da yazlık bölgede şort giyerim, Viyana'da, Budapeste'de rahat dolaşıyordum. Ama Istanbul'da daha dikkat etmeye çalışıyorum.
Insanların rahat giyindigi yerde göz alıştığından kimse kimseye dikkat etmiyor. Yazlık yer öyle mesela. Ama muhafazakar bir şehirde rahatsız olurum. Dediğim gibi coğrafya önemli.21 Yorumla- +1 yıl
Devam.
Her insanin dogasinda vardir begenmek begenilmek.. bir erkek nasil bir tsortu giydiginde omuzlarim bellimi acaba guzel duruyomu diye dusunuyorsa bir bayanda tayt giydiginde popom guzel duruyomu diye dusunmekte gayet serbest.. en basinda dedim ya begenilmek yaratilisimizda var.. hangi kadin istemezki vucudunun begenilmesini.. veya hangi erkek istemezki kaslarinin begenilmesini..
04 Yorumla- +1 yıl
Bu ego ve kibre girer.
- +1 yıl
Sebep ne o zaman beğenilmek kibir ve egoyu tetikler.
aynen bakış açısı daralıyor onlara bakıyormuş gibi görünmemek için etrafa bakamıyorum çünkü önüme sağıma soluma nereme baksam her taraftalar ne yapayım arkama bakarak mı yüreyim havaya mı bakayım anlamadım ki :D
11 Yorumla- +1 yıl
Sorma be.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
+1 yılHerkes giyiminde özgür. Kalkıp nefsin zorlanıyor diye çocukca bir bahaneyle ortaya çıkarsan o nefsin sana eğit diye emanet verildiğini hatırlatırım. Kaldı ki çok açık ve teşhirci kıyafetten ben de hazzetmem ama nefsim zorlanıyor diye kimseye karışmam. Yoksa sevabı onları zorlayarak mı kazanmayı düşünüyorsun?
216 Yorumla- +1 yıl
Benim görüş alanım kısıtlanıyor.
- +1 yıl
Ne gibi?
- +1 yıl
Bakamıyorum rahat dolaşamıyorum nereye baksam sapık kızlar açık seçik ee?
- +1 yıl
Her açık sapık mı? O zaman senin bu düşüncen de sapkınca. Kur'an sana açıkca güzel ahlaklı olmanı, hal ve hareketlerinde ölçülü olmanı emrediyor. Sen yaradanın karışmadığına karışıp vahhabbi bir kafayla yasak ve kısıt düşünüyorsun. Onlar inanır veya inanmaz ki bunu da bilemezsin ; takvayı ve derecesini şüphesiz Allah bilir buyurur Kur'an. Kısaca, yok bakamıyorum, yok sapıklar yok bilmem ne dersen üzerinden sorumluluk atmaya çalışırsın sadece. Bakmazsın veya nefsini tahrik olmama yönünde eğitirsin ki hakkında hayırlı olan budur. Yazık... İslam inancını zahire bağlayan ve batıniyi ve hatta batınınin batınisine kafa yormayan bir gençsin. Dilerim ıslah olursun
- +1 yıl
Tekrar Allah seni ıslah etsin. Günah, riya ve şirk yolunda koşarak gidiyorsun...
- +1 yıl
Ben değil onlar gidiyor
- +1 yıl
Laftan anlamıyosun zaten. Boşver, sana kim bu kafayla cenneti vaad ve garanti ettiyse ikinizi de Allah ıslah etsin. Sana apaçık Kur'an hükmü söyledim hala kafana göre konuşuyosun. Demek ki Kur'an seni bağlamıyor ya da okumadın bilmiyosun burada millete boş boş konuşuyorsun...
- +1 yıl
Benim yazdıklarım umursanmıyorsa bende yazdıklarınıza bakmam.
- +1 yıl
Ben değil Kur'an söylüyor diyorum hala ne diyosun. Senin düşüncen yanlışsa ve umursanmıyorsa Allah'a ve hükümlerine mi trip atıyosun birader. Atarsın mahkeme-i kübrada tribini... yiyorsa. Haydi sana kolay gele. Yüce Mevla İslamı ve insanları senin gibilerden korusun...
- +1 yıl
Allah kapanmayı emrediyor ve insanlara müslümanlara uyarmayı farz kılmış bence seni kandırmışlar kuranı kerimde öyle yazıyor olamaz .
- +1 yıl
Ben cevabını yazdım oku anlarsın hadi eyvallah.
- +1 yıl
Yazıyor olamaz? Okumamışsın bile yoksa bana ayetlerle, hadislerle gelirdin. Neyse. Ben de diyeceğimi dedim. Yazık sana... eyvallah
- +1 yıl
:D :D bana açık kaynak göster burada sallama?
- +1 yıl
Sen dedin açıklar sapıktır diye. Senin göstermen gerekiyor o bahsettiğin kaynağı.. Neyse o kaynak artık. Ama yok sen hem cahil hem görgüsüz hem de vahhabbisin. Ama yine anlamayacaksın. Ha, güzel ahlaklı olmanı söylediğim ayetleri soruyorsan yazayım onları ama sen yine sallamayacaksın. Önerim al bir Kur'an ve oku be bak şu ayetler sana ne diyor;
Kuranda amel ile alakali tahmini 114 ayet geçiyor
2:25 - İnanıp yararlı işler yapanlara, altlarından ırmaklar akan cennetlerin kendilerine ait olduğunu müjdele! Onlardaki herhangi bir meyveden rızıklandırıldıklarında: "Bu daha önce de rızıklandığımız şeydir" derler ve o rızık birbirinin benzeri olmak üzere, kendilerine sunulacak. Orada çok temiz zevceler de onların. Hem onlar orada ebedî kalacaklar.
2:62 - Şüphe yok ki, iman edenler, yahudiler, hıristiyanlar ve sabiîler, bunlardan her kim Allah'a ve ahiret gününe gerçekten iman eder ve salih amel işlerse elbette Rabbleri katında bunların ecirleri vardır, bunlara bir korku yoktur... - +1 yıl
Bunlar beni terslemiyor bence sen yanlış anlıyorsun beni :D
- +1 yıl
Sen başı açıklara sapık dedin mi demedin mi? Yaradan'ın söylediklerini hiçe sayarak hülüm verdin mi vermedin mi? Ben sana boşver onları sen nefsini terbiye et sevabı daha büyüktür dedim mi demedim mi? Neyi yanlış anlıcam arkadaş şaka mısın sen. Neyse var git neye inanıyorsan inan. Suç bende bir halt biliyor zannettim konuşuyorum seninle. Daha da cevap falan yazmam... haydi eyvallah
Gizli Üye(30-35)+1 yılZihniyet meselesi bu fotoğraf herşeyi açıklıyor. https://i.hizliresim.com/40D2pJ.jpg Türkiyede ki kapalılar da hükümetin yalakası işte, p*rno kategorisinde bile en çok türbanlı p*rno aranmış nedeni belli alayınızın zihniyeti bu.
21 Yorumla- +1 yıl
Aşağda ki adam çok görüyor.
Gizli Üye(25-29)+1 yıldar giydiklerinde icimdeki sehvet tavan yapiyor onlari si*esim geliyor. bazi abazalar tecavuze kadar goturuyor isi. Sonra efendim kadin haklari bilmem ne. Lan gotunu acip ortaya koyarsan olacagi budur ne bekliyorsun. Tabi tecavuzu yapan erkekte sucluluk payi var yani sucta erkekte kizda ortaktir. kizlar erkekleri pek anlamiyor bizim cinsel duygularimiz size oranla daha baskindir. Tecavuzlere baksaniz zaten tamamina yakin kadinin acik acik sacik gotu ortada oldugu icin yapiliyor.
03 Yorumla- +1 yıl
Tecavüzü tetikleyen onlar aynen.
Cevap sahibi+1 yıldevir zor yaww. net var tlfn var pc var. p*rno siteleri hemen bikac tik uzaginda. disarisi da pek farkli degil kizlarin tayt etek giymeleri hepsi erkeklerde sehvet birikiyor onlari zinaya ya da mast yapmaya surukluyor. iffetini korumak isteyen erkekler icin cok zor. ama iste boylece Allah kendinden korkani belli etmek istiyor
Cevap sahibi+1 yılcok zor bir sinav umarim hayirlsiyla kazaniriz
Valla sıcak havalarda abartı olmadığı sürece giyiyorum. İsteyen ağustosta çok açık giyinsin, isteyen de kaban giysin umrumda değil. Herkes nasıl iyi hissediyorsa, rahatsa..
02 Yorumla- +1 yıl
Erkekleri düşünen yok zaten dimi
+1 yılHerkes kendi nefsiyle savaşta başkasının ne yaptığıyla ilgilenmiyorum..
Ama şöyle de bir gerçek var çok açık saçık giyinip daha sonrada erkeklere abaza diyen kadını hiç anlayamıyorum..03 Yorumla- +1 yıl
Bende anlamıyorum ve özgür hissetmiyorum kendimi öyleleri yüzünden
- +1 yıl
İyiki erkek değilim diyorum.. Sadece kendimden sorumluyum.. İşiniz zor kardeş Allah yardımcınız olsun valla
- +1 yıl
Amin :/
ya en mantıklı şey herkeze kendini göstermeye gerek yok gelecegindeki adama nasıl gitmek istiyosan o şekilde davrancaksn.
09 Yorumla- +1 yıl
Çoğu bunu sorun etmiyip çıplak gezecek duruma geliyor.
- +1 yıl
Ben bakmam ama erkekler bakıyor bakmasınlar diyorlar böyle mi bitecek bu
- +1 yıl
Aynen öyle !
- +1 yıl
Zaten öyleyim
+1 yılAnadan üryan gezerse evet özgürlüğünü kısıtlamış olabilir fakat mini etek, dekolte vs gibi şeylerle özgürlüğünü kısıtlamış olmaz saygı duymak zorundasın
06 Yorumla- +1 yıl
Değilim.
- +1 yıl
Kimseden de özgürlüğüne saygı duymasını bekleyemezsin o halde:D
- +1 yıl
Onların özgürlüğü bize esaret?
- +1 yıl
Kimse seni bak diye zorlamıyor demek ki senin de bastırılmış duyguların var
- +1 yıl
Şeytan zorluyor.
- +1 yıl
Ahhahah siz bakınca şeytan zorluyor, şeytana uydum, bana ne giymeseydi biz bakarsak kaşar, dünden meraklı. Ya ne güzel kafalar yaşıyosunuz siz öyle
+1 yılTamam sıcak havalarda tişört ya da etek şort falan giyilir ona bisey yok ama şort boyu kicindaysa sen onu zevk için giyiyorsundur. Daha da kısaltmalar serinlemiyorsun aksine daha çok yakıyor güneş. Net.
04 Yorumla- +1 yıl
Bana göre o bile giyilmez de neyse yine de insaflı yorum
- +1 yıl
Onlar bize saygı duyuyorsa biz de onlara duyacağız ama.😊
- +1 yıl
İzmirde kapalı giyinen insanlar şu an bir elin parmağını geçmez bakınca günah biz göz kapalı mı dolaşalım.
- +1 yıl
Doğru ortamın fiziki şartları zor
Zerre kadar umrumda degil o bile az isterlerse herkesin onunda ciplak gezsinler donup bakmam sonucda oyle uygun gormus kendi sevgilim oyle giyinse sorgularimda onun babasi izin vermisse bize ne !
09 Yorumla- +1 yıl
Sonuçta göz kayınca 2 . defada günah oluyor.
- +1 yıl
Kaymasın o zaman gözün irade diye bir şey var kimse senin göz zevkine göre örtünmek zorunda değil
- +1 yıl
@ismiminapicaksin herşeyi erkekten beklemek ne kadar doğru?
- +1 yıl
@ismiminapicaksin banami diyorsun?
- +1 yıl
Kardesim eyer oyleleri karsina cikarsa bakmamaga calis birseyler dusun cunki herkesin kendi hayati var eyer babasi izin veriyorsa oyle giyinmelerine bize birsey demek dusmez bir cok erkekler bakmamak icin diger tarafa bakiyorlar ben fark etdigim olay ama ben sevgilim var diye bakmiyorum boyle taktik uygula bakma yani herkesin kendi hayati var
- +1 yıl
Bakmıyoruz da görüş alanımız kısıtlanıyor demek istediğim o kardeş
- +1 yıl
Öyle de.
+1 yılGiysin ne var ben tatil yerine gittiğimde minicik minicik gezerdim
17 Yorumla- +1 yıl
Bizlere esaret
- +1 yıl
Abartı
- +1 yıl
Değil
- +1 yıl
Kardeşin ya da bir akraban askılı giymiş uyarır mısın ve dar giyinmesini diyorsunda bazıları bol giymeyi sevmiyor
- +1 yıl
Bizim Aile ve akraba kapalı olur.
- +1 yıl
Anladım deniz kenarında biraz absürd bence
- +1 yıl
Biz oraya gitmeyiz zaten.
Gizli Üye(30-35)+1 yılSizlere esaret? İslamda denmiyor mu erkeğin tesettürü gözlerdir diye. Azıcık kafanı çevirirsin bakmazsın. Kolay bir şey. Sen istiyorsun demek ki bakmayı.
04 Yorumla- +1 yıl
Ben bakmayı istemiyorum nereye baksan açık saçık dar kıyafetlliler ben nasıl yaşayacğaım her zaman başım yerde mi yaşayacağım onlar kapansın kardeşim neden ben başımı eğiyorum sürekli?
Cevap sahibi+1 yılTek şikayetçi sensin. Kendinde arasan sorunu?
- +1 yıl
Ben hep başımı eğdim ama artık istemiyorum eğmez birazda kadınlar üstüne düşeni yapsın !
Cevap sahibi+1 yılBaşın değil senin tesettürün gözlerin. Başka yere bakmak bu kadar zor değil. Bence senin de canın istiyor.
+1 yılOnların vücudu çıplak olmadığı ve kötü örnek oluşturmadığı sürece kesinlikle kimseyi ilgilendirmez
07 Yorumla- +1 yıl
Benim özgürlüğüm kısıtlanıyor.
- +1 yıl
Senin nasıl kısıtlanıyor?
Seninle alakası olmayan şeyler bunlar. Sen kendinden sorumlusun onlara bir şey diyemezsin. Beni ksııtlamıyor bakmak zorunda değilsin - +1 yıl
Yahu anlamıyor musun nereye baksan çıplak insan sağa bakmak istiyorum belki ama sola bakmaya zorluyor onlar anladın mı
- +1 yıl
Böyle bakış açısı mı olur önüne baksan sadece?
Bakmazsan özgürlük olmuyor ne demek senin bakman için mi yapıldı onlar? - +1 yıl
Ben neden kısıtlanıyorum af buyur?
- +1 yıl
Sen kendini kısıtlayıp başkasında suç arıyosun sucu başkasına atıyım bütün dünya benim etrafımda dönsün herkes benim dediğimi yapsın diyen sensin senin hoşuna gitmiyor diye millet giyim tarzını değiştirmez sen düşünce tarzını değiştir kendini kısıtlamaktan hoşnut değilsen kısıtlama ya da burda çocuk gibi kadınlara suç atma
- +1 yıl
Kadınlar suçlu
+1 yılBir kere bu soruya o ucuncu sık olmamis yani kimse umrumda degil diyemez cunku bazilari gercekten abartiyo bu giyim isini
05 Yorumla- +1 yıl
Vallah olmuş ki çoğu insan onu işaretlemiş.
- +1 yıl
Onlar bilmiyolar
- +1 yıl
Bence işlerine gelen o herkes çıplak dolaşsın nefsinleri ve kibirleri dolsun istiyorlar.
- +1 yıl
Dogru haklisin 👍
- +1 yıl
eyvallah.
+1 yılGelsinler. Bizde onların hayalini kuralım. Fantazimiz artar.
01 Yorumla- +1 yıl
Öyle oluyor zaten.
- Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılumrumda değil, ama kilolu kadınların da basen ve göbek şov yapmasını lüzumsuz buluyorum
01 Yorumla- +1 yıl
:D :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılYeter lan kafayi yemissin sen! Madem o kadar dindarsin ne isin var bu sitede?
27 Yorumla- +1 yıl
Sitede olanlar tek dinsiz mi
Cevap sahibi+1 yılMadem tesettürlüsün, burda uygun olmayan seylet görebiliyorsun istemeden.
- +1 yıl
Cinsel ve nasılımlar engelli hanım efendi
Cevap sahibi+1 yılBelli olmuyor, yine de cikiyor insanin önüne
- +1 yıl
O da onlar günahı ben bakmamaya çalışıyorum.
Cevap sahibi+1 yılHayirlisi
- +1 yıl
Neyi gormek istiyorsan onu görürsün
+1 yılHerkesin hayatına kimse karışamaz 😄
Yapcak bişey yok03 Yorumla- +1 yıl
Vallah o işler öyle olmuyor işte .
- +1 yıl
Biz bize düşene bakalım
- +1 yıl
Sen soruyu anlamdınız boş ve. r
+1 yılFikrim yok isterlerse çıplak gezsinler umurumda değiller. diyenlerin gerçek istediği de bu zaten
05 Yorumla- +1 yıl
41 kişi bunu istiyor demek kızlar sergilenmeyi erkeklerde bakmaktan memnun.
- +1 yıl
aynen öyle kızların çoğu zaten açalım da baksınlar derdinde egoları için hoşlarına gidiyor erkekleri, n canına minnet
- +1 yıl
onlar kendi işine baksınlar belli, kimin ne olduğu boşver umursanmaya değmezler
- +1 yıl
Bide adam gelmiş kurandan söylüyorum diyor milletin kafa gitmiş le havle
- +1 yıl
:D Arıza işte boşver
isteyen istediğini giyer beni ilgilendirmez ben ancak kız arkadaşımın giydiğine karışırım diğerleri umrumda olmaz
00 YorumlaKim ne giyerse giysin acıkta kapalıda olsa bayan aynidir. görüşleri farkli sadece
00 YorumlaHerkes neyle nasıl rahat edecekse öyle giyinsin, kim ne der diye düşünecek halim yok. Rahatsız olan varsa nefsine hakim olur bakmaz bu kadar net.
05 Yorumla- +1 yıl
Erkekleri düşünen yok demi.
- +1 yıl
Yazdıklarımı okumadan görüş attığınız belli ! Önce detayı okuyun günceli okuyun sonra görüş atın.
- +1 yıl
Okudum ve tekra söylüyorum her koyun kendi bacağından asılır. Bakış açımı kısıtlıyorlar şu bu kendinizi kandırın böyle bakınca şeytan zorladı deyip gönlünüzü rahat erdirin bize günah ama size değil, biz özgürlüğümüzü kısalım sırf siz erkekler özgürlüğünüze bir gıdım daha arttırın diye hadi lan ordan zihniyetinize s*.
- +1 yıl
Sizin gibiler böyle edepli oluyor işte helal olsun :D
+1 yıl-BLOND-Ciddi konuda ciddi olmayacak kadar bilgisiz değilim sadece seni ciddiye almıyorum:D laf atıp engelleyecek kadar çocuksun ayrıca😂
21 Yorumla- +1 yıl
Kaybol.
Gizli Üye(36-45)+1 yılBu sabah ise giderken kapalı ama dar mini elbiseli siyah ince çoraplı yuksek topuklu kadın gördüm , ben dahil herkesin gözü üzerindeydi
Yazık03 Yorumla- +1 yıl
Saçmalık işte.
Cevap sahibi+1 yılBu tercih meselesi olamaz , göz zinasina teşvik ediyorlar
- +1 yıl
Aynen.
+1 yılİnsanların giyimiyle ilgilenmiyorum ama bazıları cidden milletin gözüne soka soka giyiniyorlar ve bundan rahatsız oluyorum sadece. 🔥🔥🔥🔥🔥
01 Yorumla- +1 yıl
O ayrı dert
Gizli Üye(25-29)+1 yılSizinde pantolonlarinizdan cinsel organiniz belli oluyor günaha sokuyorsunuz beni lütfen şalvar giyinin.
55 Yorumla- +1 yıl
Belli olmuyor yalan atma.
- +1 yıl
Helal kız sana
- +1 yıl
Helallik bir şey yok saçma.
Cevap sahibi+1 yıl@ismiminapicaksin Ne yalanı aticam ne sacmaliyosun baya kabak gibi belli oluyor ereksiyona falan da gerek yok üstelik.
Cevap sahibi+1 yıl@ismiminapicaksin :)
abi hiç bişey giymeyip sokağa çıkıyolar nasıl bakmayalım sonra biz abaza :D ama tabi kimin ne olduğu belli
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılaçık giyinsinler , gözümüz gönlümüz açılsın. hem güzele bakmak sevaptır. gelsin eksiler...
03 Yorumla- +1 yıl
AHhaha :D
- +1 yıl
senin kiz kardesinde oyle giyinmesini istermsin yok istemezsin peki nie elalemin kizinin gotunun acik olmasini istiyorsun
Cevap sahibi+1 yıl@itachi-sama benim için fark etmez ama kapalı giysinler desem özgürlük ve kadın hakları falan derler. açık giyinsinler desem sapık ve abaza olurum. işin aslı beni ilgilendirmez.
Bence kendi işinizle uğraşın..
13 Yorumla- +1 yıl
Ben sorunu çözüyorum saçma görüş atma.
- +1 yıl
Bu benim sorunum özgürlüğümü kısıtlıyor ve bundan vazgeçmemliler.
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yıl45 derecelik açıyla bakarım çaktırmadan :)
01 Yorumla- +1 yıl
pff :D
Hiç bir seçeneği doğru bulmadım.
18 Yorumla- +1 yıl
durum bunlar ötesi yok.
- +1 yıl
Ben kendime göre değil erkeklere göre yazdım.
- +1 yıl
Kimse hırsızım demez.
- +1 yıl
Ya geç şimdi burada kendine reklam yapmak için le havle hadi by.
+1 yılUmrumda değil nasıl rahatlarsa öyle gezsinler
00 Yorumla
+1 yılOlmayan güzelliği kamufle etmeye çalışmak
00 Yorumlaherkes kendinden sorumludur
11 Yorumla- +1 yıl
Sebebiyette var.
+1 yılNe giyerse giysin
02 Yorumla- +1 yıl
Çıplak gezsinler.
- +1 yıl
Bananee
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar