Bence iyiyim. Dünyayı kurtarmadaım bir süper kahraman değilim fakat kimseye bir sıkıntı da vermedim. Kimseye tecavüz etmedim, kimsenin hakkına giröedim adam öldürmek gibi büyük haklar, arada bir yüksek sesle müzik dinliyip komşunun hakkına giriyorum ama bu beni kötü bir insan yapmaz bence. Kendime 10 üzerinden 7.7 veriyorum. 👍🏻
08 Yorumla- +1 yıl
Helal olsun aysenmi :)
- +1 yıl
Bir acayipsin :/
- +1 yıl
Havalar diyorum sıcak
- +1 yıl
:D deli misin çözemedim.
En İyi Cevaplar
+1 yılHer zaman iyim diyorum ama değilimmmmm
07 Yorumla- +1 yıl
Sen ıyisin
- +1 yıl
Kötüyüm ve kötü biriyim
- +1 yıl
Evlilikte keramet vardır mutlu olursun inşallah kardeşim :)
- +1 yıl
İnşallah kardeşim Allah razı olsun 😊
- +1 yıl
:))
- +1 yıl
Teşekkür ederim 😊
- +1 yıl
:p : p
+1 yılİyi olmaya çalışıyorum baby face olan ben sıkıntıdan sivilce surat oldum bu sene bu aralar yine çoğaldılar azalıcaklar inşallah bir sıkıntı bitti yenisi kapıda
02 Yorumla- +1 yıl
:)) geçmiş olsun
- +1 yıl
Saol abi ergenlik sivilceleri birde üniversite sınavı stresi eklenince baya oldular :)
+1 yılçok şükür..
01 Yorumla- +1 yıl
Amin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
+1 yılömür boyu yüzüm gülmedi, hayat hikayem, anılarım çok kötü kimse yaşamak istemez. lakin bizdeki derdi nimet sayanda var. o yüzden nankörlük etmeyeceğim
04 Yorumla- +1 yıl
En iyisini yapıyorsun
- +1 yıl
çünkü daha kötü olanlar var
çok şükür çoğu kişinin kazanmak için hala uğraşıp durduğu işe kolaylıkla sahip oldum kendi ekmeğimi kazanabiliyorum - +1 yıl
Allah arttırsin olmayan bizedw nasip etsin :))
- +1 yıl
amin inşallah kardeşim cemi cümlemize
Iyiydim ama bundan sonra oyle olmayacak gecti o gunler 😂
03 Yorumla- +1 yıl
ahhaha :D neden
- +1 yıl
:D :D
Görünüşe göre iyi fakat kalben kötü😒Adını koyamadığım-bir huzursuzluk var içimde..
01 Yorumla- +1 yıl
Düzelir umarım
+1 yılKendime göre iyiyim ama çevremdiklerin de görüşünü öğrenmek lâzım
01 Yorumla- +1 yıl
Hmm:)
Gizli Üye(30-35)+1 yılFikrim yok lan sen işsizlikten burda takıla takıla guru olmuşsun git çalış oğlum oku birşeyler yap ilerde evleneceğin kız bu siteyle değil seninle evlenecek guru levelinle değil tabi işin varsa bulabilirsen
01 Yorumla- +1 yıl
Sınavım var benim saol düşüncen icin ama buradaki tek işsiz ben degilim.
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılİyiyim desem doğru değil değilim desem doğru değil. Bilmiyorum ne olduğumu
03 Yorumla- +1 yıl
:D :D deliyiz.
- +1 yıl
:) belki :) akıllı olup dünya kahrı çekeceğime deli olup dünya benim kahrımı çeksin :)
- +1 yıl
Aynen öyle :))
+1 yılBakma bu kadar hüzünlü şeyler yazdığıma ben hep gülerim ve gülerken kimse yalan olduğunu anlamaz.
07 Yorumla- +1 yıl
Aynen
- +1 yıl
Gece midir insanı hüzünlendiren, yoksa insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen?
- +1 yıl
Gece hormonlardan kaynaklanıyor :D
- +1 yıl
Ahahaha :)
- +1 yıl
Çaresizlik Allah'tan gelen en güzel işarettir. Duanın vaktinin geldiği gösterir. Süzülüyorsa gözünden yaşlar, hüzünlüyse güzel yüzün, Rabbin seni özlemiş, sesini duymak istemiş demektir.
- +1 yıl
Aynen öyle
- +1 yıl
Evet aynen
Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. En alttaki şıkkı işaretledim. Finaller yaklaşıyor yusuf yusuf
03 Yorumla- +1 yıl
Ah be bende sınavlara girdiğim zamanı özledim hele sınavdan sonra ki rahatlık :(
- +1 yıl
Ben çalışıyordum :D ondan rahatlık vardır sınavdan sonra.
Kötü bir insanım. Özellikle yaptıklarımla değil yapmadıklarımla
05 Yorumla- +1 yıl
Hayırdır?
- +1 yıl
Bende şu an olamadım ama geç değil.
- +1 yıl
Ölümden başka her şeye çare.
dünyanın en büyük yalanıdır kötüyken "İYİYİM " demek :) iyi değilim valla
05 Yorumla- +1 yıl
Neden be
- +1 yıl
Yinede her insan mutlu olmayı hak eder.
- +1 yıl
Haklısın
+1 yılÖnemli olan başkalarının senin hakkında " iyi insandır " demesi..
İyisin derler bana hamd olsun04 Yorumla- +1 yıl
Bana demediler hiç.
- +1 yıl
@Trotziq herkes iyiyim der ;)
iyi ne kelime canım kanat takmışlar sanki bu kadar insanın içinde çok zor 😀
02 Yorumla- +1 yıl
Güzel :)
Herkes en iyi herked en güzel bil ki çirkinim derse;
İltifat bekler. yolunu dikizler biri içten diyr devam ediyor hayat. kardeşim herkes en iyi zaten03 Yorumla- +1 yıl
Burada ki iyi kötü ruh hali yalnız :)
- +1 yıl
hee
genel olarak iyiyimdir kotu oldugum zamanlarda oluyor ama yerine kisiye gore degisir o ;)
03 Yorumla- +1 yıl
Soruyu doğru okuyun :D
- +1 yıl
:D :D
- 04 Yorumla
- +1 yıl
Şurada iki dk edebiyat yapmayın be :D
- +1 yıl
:)) dost zor bulunur bu devirde.
Gizli Üye(30-35)+1 yılo kadar kötüyüm ki arada insanların arabasını falan demirle çiziyorum ama sorsan çok iyim :D
09 Yorumla- +1 yıl
Cevap sahibi+1 yılşaka şaka melek gibiyim valla :d
- +1 yıl
Ahaha :)
Cevap sahibi+1 yılsence de melek gibiyimdir arada insanları kesiyorum o kötülüğe girmez dimi
- +1 yıl
Girer :))
Cevap sahibi+1 yılzaten şaka yapmıştım :D
- +1 yıl
Bence katilsin :))
Cevap sahibi+1 yılkatilmiyim :D ben insanlarla konuşmaktan bile korkuyorum aman allah bide onları kesmek aslına güzel fikirmiş :D
- +1 yıl
ahh :))
+1 yılberbat bir haldeyim ama gulumsemeyi basarabiliyorum
05 Yorumla- +1 yıl
Oda iyi
- +1 yıl
oyle tabi yikildim ama ayaktayim
- +1 yıl
Şarkı gibi kız :))
- +1 yıl
Emrahin vardi sanki biyle bir sarkisi yikilmadim ayaktayim dertlerimle bas basayim...
- +1 yıl
:))
Neysem onu söylerim.
Kotu diyorum da sanki kimin umrunda?013 Yorumla- +1 yıl
Neden kötüsün anlat bakalım.
- +1 yıl
Başla birinden zaman çok.
- +1 yıl
He benim hastalıklar sende de var :D bir amaç edinmek ve yaşama sebebi lazım bize.
- +1 yıl
:)) vendede var
- +1 yıl
Hedeflerini gerçekleştirmek önemli o zaman çözülür sorun :D
- +1 yıl
Getirme beni oraya düzel :D
- +1 yıl
ben iyiyim böyle :D
+1 yılhalîme şükür, ama
psikolojikmen iyi değilim kardeş..03 Yorumla- +1 yıl
Hayırdır?
- +1 yıl
anlatmak isterdim uzun mesele.. :/
- +1 yıl
İyi olman için bence kötü insanları düşünmen ve haline şükretmen yeterli olur yetmezse mesajım her daim açık kardeş.
Gizli Üye(36-45)+1 yılbir dönem (kisa) iyiydim onun dışında iyi biri olamadım, bundan sonra da olacağımı sanmıyorum.
03 Yorumla- +1 yıl
Allahtan ümit kesilmez.
Cevap sahibi+1 yılBakalım 😉
- +1 yıl
:))
Hayat kötü olmak için kısa galiba
01 Yorumla- +1 yıl
Oda var.
+1 yılŞu an iyiyim sonrasını sonra düşünürüm
01 Yorumla- +1 yıl
Peki :D
+1 yılİyi diyelim iyi olalım :-)
05 Yorumla- +1 yıl
Aynen :)
- +1 yıl
+1 de versim kıyağım olsun 😄
- +1 yıl
Iyi soru soruyoruz olsun o kadaro benim hakkım :))
- +1 yıl
Hıhı 😛
- +1 yıl
Arada bir selam sabah ver be zalim sey :))
soranlara bilmiyorum diyorum
03 Yorumla- +1 yıl
Neden be
- +1 yıl
hmm
Sevdiklerime iyiyim :))
03 Yorumla- +1 yıl
ne güzel :D
- +1 yıl
:))
+1 yılBilmiyorum :/ hissizleştim galiba -,-
03 Yorumla- +1 yıl
Aynen :D
- +1 yıl
+1verdim 😏
- +1 yıl
Teşekkür ederim :)
+1 yılSence iyi biriyimdir?
04 Yorumla- +1 yıl
Tanımıyorum ki :))
- +1 yıl
Tahmin et
- +1 yıl
Kotusun :))
- +1 yıl
teşekkür
- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılİyi miyim kötü müyüm şu an fikrim yok.
02 Yorumla- +1 yıl
Sen kotusun be kardes bu gunlerde
- +1 yıl
:/ :/
+1 yılSen iyisen herkes iyi yegen😀
01 Yorumla- +1 yıl
IYI sayilmam :))
her konuda iyi karekterli biriyimdir ama mutsuzum
011 Yorumla- +1 yıl
sebep ne
- +1 yıl
İlginç :)
- +1 yıl
Acayip bir an mutlu bir an mutsuz
- +1 yıl
Mekanı cennet olsun inşallah
- +1 yıl
şu an sabırsız 21inde sınavım varda.
- +1 yıl
inşallah
İyi desen iyi değilim kötü desen kötü değilim
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen :D
+1 yılFena sayılmam bu aralar.
01 Yorumla- +1 yıl
Güzel :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılBazen iyiyim bazen kötüyüm
03 Yorumla- +1 yıl
Sebepler
Cevap sahibi+1 yılRuh halim değişken
- +1 yıl
bende de öyle be ne yapacaz :D
Kendime iyiyim 😅
01 Yorumla- +1 yıl
Iyimis :)
+1 yıl+1 verdm ve c dedim
05 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür sebep ne aenin
- +1 yıl
Iyiyim diyemem bilemem Allah katında neyim kotuyumde diyemem o kadarda olmadım şükür o yüzden bilmiyorum
- +1 yıl
Ben ruh hali olarak sormuştum yahu :D
- +1 yıl
O da aynı aslında 😊
- +1 yıl
Peki :))
Çok kötüyüm
01 Yorumla- +1 yıl
neden
+1 yılKimse iyi değildir.
01 Yorumla- +1 yıl
Neden
+1 yılhayır
06 Yorumla- +1 yıl
Neden :)
- +1 yıl
anlatmaktan bıktığım ne yapsamda rahatlayamadıgım hep dolu olup hiç boşalamadığım bir çok sıkıntı var ondan :)
- +1 yıl
sen iyi misin?
- +1 yıl
Anladım bende idare eder ya şükür.
- +1 yıl
şükür :)
- +1 yıl
:) :)
İyiyim bence
01 Yorumla- +1 yıl
Iyi o zaman :)
- Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı.
+1 yılŞu an kötüyüm. :/
04 Yorumla- +1 yıl
Neden be
- +1 yıl
Saatler öncesi hastanede belimden beyin omurilik sıvısı aldılar.
- +1 yıl
geçmiş olsn
- +1 yıl
Çok teşekkürler. Sırtım fena şekilde ağrıyor.
Aile & Toplum konusunda 673 cevap paylaştı. BAD BOY um ben. d
00 Yorumla
+1 yılVicdansızım biraz
14 Yorumla- +1 yıl
:D neden
- +1 yıl
Yaşanmışlıklardan diyelim
- +1 yıl
yaş 19 yahu kendini değiştirmek için geç değil
- +1 yıl
Ben tercih etim bu yolu
fikrim yok..
01 Yorumla- +1 yıl
hmm
+1 yılc skkı
03 Yorumla- +1 yıl
kendine gel :D
- +1 yıl
kendime gelmeye calısiyorum 😕
- +1 yıl
devam
+1 yılBeni kimse iyi demez
01 Yorumla- +1 yıl
Neden
+1 yılFotoğrafı tanıdım
01 Yorumla- +1 yıl
hmm :D
+1 yıliyiyim..
02 Yorumla- +1 yıl
daim olsun
- +1 yıl
inşallah teşekkürler
+1 yılhemde cok
02 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel :)
- +1 yıl
teşekkür. ler sende iyimisin
+1 yılbiraz iyiyim
01 Yorumla- +1 yıl
daha iyi :D
İyiyim
01 Yorumla- +1 yıl
Allah iyilik versin.
C dedim
00 YorumlaDeğilim
02 Yorumla- +1 yıl
Neden be
+1 yılIyi degilimki
01 Yorumla- +1 yıl
Sebep :D çok yemek olmasın 2 mide de var :D
+1 yılBelli belirsiz
03 Yorumla- +1 yıl
hmm varsa durum gelelim abla :D
- +1 yıl
Common baby 😂😂
- +1 yıl
:D :D
+1 yılDeğilim
03 Yorumla- +1 yıl
sebep
- +1 yıl
İyi olmam için bir sebep yok. Hem mutlu olunca üzülüyo elbet ama mutsuzken kimse seni üzemez.
- +1 yıl
Evet öyle
Gizli Üye(25-29)+1 yılKötü
03 Yorumla- +1 yıl
Durum ne?
Cevap sahibi+1 yılHava sıcak dostum:/
- +1 yıl
tek derdin bu olsun be :D
C seçeneği.
03 Yorumla- +1 yıl
neden
- +1 yıl
Haklısın :/
Gizli Üye(30-35)+1 yılKötüyüm
01 Yorumla- +1 yıl
neden be
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar