Soru başlıkta. Ben Küçük Deniz Kızı Ariel olurdum Sonunda sevdiğine kavuşamayan, sonu kötü biten tek prenses o çünkü. Her kız babasının prensesidir derler. Ben babamın prensesi olsam kesin o olurdum. Sevdiği için sesinden vazgeçip insan oluyor ama sevdiği prens onu tanımayıp başkasıyla evleniyor. Prensi öldürürse hayatı kurtulacak olan Ariel, sevdiğine kıyamayıp köpüğe dönüşüp kayboluyor.
Eğer bir hayali kahraman olsaydın hangisi olurdun? Cevaplayın be işsizler 😂?
En İyi Cevaplar