Bu Amerikalılar kahmaran bakımından gerçekten garibanlar. Doğru düzgün bir kahramana sahip olamadıkları için hayali olanları üretip duruyorlar. Onu da taytlı ya da donu dıştan giyer şekilde yapıyorlar. YAzık vallaha. Bizim seyit on başımız var yahya çavuşumuz var nene hatunumuz var ulubatlı hasanımız var koca yusufumuz var daha da binlercesi var. Ama gariban amerikalılarda ok atan bk atan x ışınlı gözlerini süzen kötüleri üzen iyilerle kanka olan taytlı hayali kahramanları var.
Ben gerçek bir kahramanım zaten, tıpkı senin gibi, hatta bu ülkedeki milyonlarca anne baba gibi 🙂 Ehem öhöğüm İlle hayali olacaksak, benim ki yerli olsun, Cüneyt Arkın'ın Tüm Murat'lı kahramanları olur🙂
En İyi Cevaplar