Kararsız kaldım sizce en güzeli hangisi
Azadi (Özgürlük)
Dayikamin (Annem)
Welateme Merdine 47 (Memleketim Mardin 47)
Dilbirin (Yaralı gönül)
Bete Nabe (Sensiz olmaz)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aa sonunda hemşerimi buldum bu sitede. Ama neden herşeyin kürtçe anlamadım adam gibi birşey yapsana? Hatta yapma. Yazık değil mi cildine?
Azadi en mantıklısi hatta fecra azadi yaz tam olsun ;)
Biber yazdır.
Cevap
4Cevap
Gazozcu Nuri yazdır :) <3
yazcan mı :)
ödül olarak gazoz veririm sana :) <3
Aeternitas yazdır
benim adımı yaz
Söylesem yazacak mısın sanki
Bosver kocanın adını yaz o zaman
e bence
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar