babamdan sonra en sevdiğim adam... nur içinde yatsın sizce hangisi ilk dövmem olacak












3. Güzel, aynı şekilde çok severim Neşet Ertaş'ı kabri nur dolsun bu mübarek günde
aminn teşekkürler
https://youtu.be/Mcg83MKN43g bu da benden sana hediye olsun o zaman :)
Tesekkurler 😇🙏 https://youtu.be/P1jQ86ROJqM
Eig için teşekkürler 😇🙏
Bence 1😄 Allah rahmet etsin
Cevap
0Cevap
İkici
Üçüncü.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar